هیچ‌یک از سایت‌های تاریخی برای بازدید مشکل ندارند

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ولی تیموری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برخی هموطنان در قالب تورهای مسافرتی و یا به صورت انفرادی برای سفر در فصل بهار و همچنین تورهای پیش‌بینی‌شده برای ورودگردشگران خارجی، تاسیسات گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی تاکید کرد: هیچ‌کدام از سایت‌ها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مقاصد گردشگری و مراکز خدمات‌رسانی گردشگری کشور مشکلی برای بازدید ندارند و در حال حاضر آماده پذیرش مسافران هستند.

تیموری با بیان این‌که شرایط ناپایدار جوی، برخی از نقاط کشور را در وضعیت هشدار قرار می‌دهد، از هموطنان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا پیش از انجام سفر نسبت به کسب اطلاعات درباره وضعیت راه‌ها و شرایط جوی از سازمان‌های متولی اقدام و برای انجام سفر برنامه‌ریزی کنند.

معاون گردشگری با تاکید بر آمادگی تاسیسات گردشگری بر ارائه خدمات به گردشگران، اظهار کرد: از تمام هموطنان دعوت می‌شود فرصت سفر در ایام پیش رو را غنیمت شمرده و سفرهای بهاری مطلوب را تجربه کنند.

تیموری یک هفته پیش میزان خسارت واردشده از سیل در تاسیسات گردشگری را ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد کرده بود. او معتقد است حجم خسارت‌ها با توجه به ضرر مالی که برخی تاسیسات گردشگری متحمل شده‌اند، بیشتر از رقمی بوده که اعلام کرده است.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد