وبینار صادرات محصولات دانش‌بنیان به هند برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از معاونت علمی و فناوری، ایران یکی از قدیمی‌ترین کشورهایی است که به فرهنگ و تمدن هندوستان راه یافت. بر اساس مستندات موجود، روابط، تعاملات و اشتراکات فرهنگی ایران و هند، به بیش از سه هزار سال قبل برمی‌گردد. همین روابط دیرینه و نزدیکی فرهنگ دو کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مجاب کرده است تا پای دانش‌بنیان‌های ایرانی را هم به صادرات محصولاتشان به این کشور باز کند. بازاری سودمند برای خرید محصولات دانش‌بنیان ایرانی.

روابط تاریخی ایران و هندوستان با یک نقطه مشترک به نام نفت آغاز شد و ادامه یافت. اما معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درصدد است تا مسیر این همکاری‌ها و تعاملات طرفین را به سمت خرید و فروش محصولات دانش‌بنیانی تغییر دهد. هدفی که قرار است در رویدادی فناورانه با عنوان «وبینار صادرات محصولات دانش‌بنیان به هند» محقق شود.

در این رویداد فناورانه صنایع معتبر هندوستان و مزیت‌های هند از منظر تجارت به دانش‌بنیان‌ها معرفی می‌شود. در وبینار صادرات محصولات دانش‌بنیان به هند، فرصت‌های صادراتی در زمینه های دانش‌بنیان به این کشور هم بررسی خواهد شد.

وبینار صادرات محصولات دانش‌بنیان به هند ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پایگاه صادراتی دانش بنیان ایران در هند برگزار می‌شود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد