«پاندای کونگ فو کار» جرج کلونی را هم شکست داد

به گزارش فناوری فرهنگی،در حالی که فیلم جدید برادران کوئن با عنوان «درود بر سزار» با بازی جرج کلونی و جمعی از بازیگران صاحب نام از روز جمعه اکران خود را آغاز کرده، این انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۳» است که هنوز بیشترین مخاطب را به خود جذب کرده است. فیلم دیگری که نتوانست در برابر این فیلم قد علم کند «غرور و تعصب و زامبی‌ها» بود.

«پاندای کونگ فو کار ۳» برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش نشست و ۲۱ میلیون دلار دیگر بر فروش ۶۹ میلیونی هفته پیش افزود.

این فیلم در چین هم خوب ظاهر شده و ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

این در حالی است که «درود بر سزار» ساخته جدید برادران کوئن از محصولات کمپانی یونیورسال که درباره سیستم استودیوهای هالیوود است به عنوان فیلم تازه وارد، ۱۱.۴ میلیون دلار فروش کرد و فیلم دوم جدول فروش شد. جاش برولین، چنینگ تیتوم و اسکارلت جوهانسون دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم با هزینه ۲۲ میلیون دلاری تولید شده است. در هفته افتتاحیه این فیلم ۵۲ درصد تماشاگران آن را مردان تشکیل داده بودند و ۶۹ درصد تماشاگران آن بالای ۳۵ سال سن داشتند.

در مکان سوم و چهارم نیز دو فیلم مطرح «بازگشته» با بازی لئونارد دی کاپریو با فروش ۷.۱ میلیون دلار و «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» با فروش ۶.۹ میلیون دلار جای داشتند. فیلم ایناریتو مجموع فروشش در آمریکا را به ۱۴۷.۹ میلیون دلار رساند و «جنگ ستارگان» ۹۰۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است.

فیلم «غرور و تعصب و زامبی‌ها» فیلمی ترکیبی از رمان جین آستن و «واکینگ دد» نیز با فروش ۵.۲ میلیون دلار در ۲۹۳۱ سالن سینما پنجمین فیلم جدول فروش شد. بیشتر تماشاگران این فیلم را زنان تشکیل دادند که ۵۸ درصد را دربرگرفته است.

منبع: سینماپرس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد