پروتکل‌های بهداشتی در همه هتل‌های تهران اجرا می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران درباره این موضوع که گفته می‌شود، هتل‌ها در رتبه آخر از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار دارند، اظهار داشت: این موضوع هیچ پایه و اساس رسمی و قانونی ندارد و در تمام جلسات استانی مقابله با ویروس کرونا، تا‌کنون هیچ اخطاری نسبت به عملکرد ضعیف هتل‌ها اعلام نشده است.

وی افزود: در اولین روزهای انتشار ویروس کرونا هتل‌داران تهرانی، داوطلبانه آمادگی خود را برای اسکان و قرنطینه دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا همچنین خدمات رسانی به کادر درمان اعلام کردند و طرح موضوع غیر بهداشتی بودن هتل‌ها موجب خسارت بیشتر به این صنعت آسیب دیده از کرونا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به درصد پایین اشتغال مراکز اقامتی استان تهران به دلیل کاهش سفرهای داخلی و خارجی از زمان شیوع ویروس کرونا، اتاق‌های هتل‌ها با یک نوبت‌بندی چند روزه و هفتگی و با انجام تمام مراحل ضدعفونی در اختیار مسافر بعدی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در تعدادی از هتل‌های پنج ستاره استان تهران کادر پزشکی برای هدایت و نظارت بر رفتار پرسنل هتل مستقر شده‌اند که این امر بالاتر از حد استانداردهای مورد انتظار است.

جانفشان گفت: حفظ سلامت مسافرین خط قرمزی است که هیچگاه اجازه کوتاهی در آن را نخواهیم داد و این اطمینان را می‌دهیم که بازرسی‌های کارشناسان معاونت گردشگری استان تا آخرین روز ریشه کنی ویروس کرونا با جدیت انجام شود.

وی یادآور شد: ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت نیز به میزان خوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل ها اشاره کرده است.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد