پویش کنفدراسیون سینمای هنری برای بازگشت به سینما

به گزارش فناوری فرهنگی، کنفدراسیون بین‌المللی سینمای هنری پویش بازگشت به سینما در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته تا سینماداران را در دوران بحران کرونا در کنار هم قرار بدهد.

 نقل از فیلم نیویوروپ، این پویش شامل استفاده از هشتگ #بازگشت_به_سینما به ۱۲ زبان مختلف در فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌شود و هدف از آن کمک به سینماداران سراسر جهان برای حمایت از یکدیگر در سایه بحران جهانی کرونا، اشتراک‌گذاری ایده‌ها برای جذب مخاطبان و ترویج سینما به عنوان مراکزی اجتماعی است.

«کریستین براوئر» رییس کنفدراسیون بین المللی سینماهای هنری (CICAE) در این باره می‌گوید: «در طول دوران بحران شیوع کرونا ما شبکه‌های قدرت را کشف می‌کنیم و این پروژه یکی از نمونه‌های کامل آن است که موجب ایجاد هم‌افزایی میان سینمادران می‌شود و همچنین به مخاطبان  سینما این امکان را میدهد تا تعامل خود را با سینما نشان دهد. در این مقطع زمانی که سالن‌های سینماها در حال بازگشایی در بسیاری از مناطق جهان هستند، این حرکت نشان می‌دهد که  سینما دوباره با بازگشت مخاطبان وفادار خود قدرتمند خواهد شد.

سینماها در آمریکا بزرگترین بازار سینمایی جهان به تدریج در حال بازگشایی هستند و برخی دیگر از کشورها نیز از قبل نسبت به فعالیت مجدد سینماها تحت تدابیر فاصله گذاری اجتماعی و ظرفیت محدود سالن‌های نمایش اقدام کرده‌اند.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد