پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ میلادی

به گزارش فناوری فرهنگی، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا برآورد و اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی شاهد یک روند رو به رشد و افزایش نسبی بوده است که این میزان در برخی از کشورها نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا قابل ملاحظه‌تر بوده است.

اطلاعات زیر به مقایسه و پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب در جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی می‌پردازد:

چین در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۷۳.۵ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته در حالی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا، پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۳ میلادی به عدد ۸۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید.

تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در هند در سال گذشته میلادی ۳۲۶.۱ میلیون کاربر بوده که برآورد می‌شود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ۴۴۷.۹ میلیون کاربر می‌رسد.

ایالات متحده آمریکا در این میان، میزبان ۲۴۳.۶ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۸ بوده که به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۳ میلادی این رقم با رشد و افزایش اندکی به ۲۵۷.۴ میلیون کاربر خواهد رسید.

در برزیل نیز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی با تجربه روند افزایشی اندکی، از ۹۵.۲ میلیون به ۱۱۴.۵ میلیون کاربر می‌رسد.

با نگاه مختصری به آمار منتشر شده در وب‌سایت statista، می‌توان دریافت که میزان رشد و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای پرجمعیت نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا بسیار بیشتر گزارش و پیش‌بینی شده است این در حالیست که در برخی دیگر از این کشورها نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه و کره جنوبی روند صعودی و رو به رشد چندان و قابل توجهی را در میان سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ میلادی تجربه نخواهند کرد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد