حاشیه های اولین روز تئاتر فجر

سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر امروز اول بهمن ۱۳۹۴ در تماشاخانه سنگلج افتتاح می‌شود. اولین روز افتتاحیه جشنواره هم خالی از حاشیه نبوده است.
خبرآنلاین: سی و چهارمین جشنواره تئاتر  فجر امروز با دو حاشیه کار خود را آغاز خواهد کرد. در اولین اتفاق عجیب، کارگردان یک نمایش جای بازیگر غایب را خواهد گرفت.

شب گذشته با به پایان رسیدن نمایش «ترور» در تئاتر شهر، بهزاد فراهانی، بازیگر این نمایش به سفر رفت و اجرای این نمایش در بخش مهمان جشنواره در روز اول و دوم با بازی حمیدرضا نعیمی، کارگردان این  نمایش به جای بهزاد فراهانی به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی با بازی بهزاد فراهانی، یکتا ناصر، فرید قبادی، بهناز نازی، یعقوب صباحی، سعید داخ، محمد ساربان، کاظم هژیرآزاد، کتانه افشاری‌نژاد، نقی سیف‌جمالی، سیاوش چراغی‌پور، امیر مهدی کیا، بهروز پوربرجی، رضا جهانی، بهنام شرفی، شقایق فتحی، سروش کریمی نژاد، پیروز میرزایی، مهرداد خانی،محمد نژاد، شقایق پور علی، نیکی ابراهیم شاه، شیما جعفرزاده، هلیا کریمی، نسرین پرهام از ۲۸ آبان تا ۲۹ دی ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه بود.

نمایش «ترور» پنجشنبه و جمعه اول و دوم بهمن در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر ساعت ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

از سوی دیگر بخش بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر  همزمان با مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و در ساعت ۱۷ و ۱۹  در تالار هنر نمایش «شیزوفرنی» به نویسندگی و کارگردانی حسین یاسرالعبادی از کشور عراق اجرا می‌شود و در مرکز تئاتر مولوی هم که به تازگی بازگشایی شده است، نمایش «دگردیسی پروانه شدن» به نویسندگی و کارگردانی صوفیا برسزی از مجارستان به صحنه می‌رود.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد