چک پای ارزهای دیجیتال را به مبادلات مالی اروپا باز کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، با توجه به افزایش استقبال کاربران و نهادهای دولتی در جهان از گسترش ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده همچون بیت‌کوین، بسیاری از بانک‌ها نیز تصمیم گرفته‌اند با اتخاذ استراتژی و سیاست‌گذاری‌های جدید و سازگار با ارزهای دیجیتال رمزپایه، به کاربران و مشتریانشان این امکان را بدهند که مبادلات تجاری و نقل و انتقالات پولی خود را از طریق این ارزهای مجازی انجام دهند.

این بانک که اکسپوبانک چک (Expobank CZ) نام دارد، در کنار سرویس‌های قبلی و سنتی جابجایی مالی به مشتریان و علاقمندان به ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد از طریق حساب بانکی خود به خرید و فروش فلزات گرانبها همچون طلا بپردازند، در استارتاپ‌های موردنظر خود سرمایه‌گذاری کنند و به مبادله ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده بپردازند.

بر اساس گزارش پراگ اکسپرس و به نقل از هکرنیوز، این بانک اعلام کرده است که نخستین بانک در اروپاست که به دارندگان حساب‌های بانکی این فرصت را می‌دهد تا به صورت هم‌زمان، در کنار بهره‌مندی از تمامی امکانات و خدمات بانکی سنتی و قدیمی به نقل و انتقالات پولی از طریق ارزهای دیجیتالی رمزپایه نیز بپردازند.

بنابر اعلام این بانک، مشتریان این بانک با بهره‌گیری از قابلیت مذکور که Neo نام دارد، قادر خواهند بود کنترل تمامی فعالیت‌های بانکی خود را در اختیار داشته باشند و حساب بانکی خود را مدیریت کنند.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد