کار خوب و با کیفیت ایرانی در فناوری اطلاعات انتخاب و معرفی می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد، پس از بررسی مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری زیر، اقدام کند.

بنابراین از تمام شرکت های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و یا از پلتفرم‌های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، دعوت می‌شود، حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

موضوعات محوری این فراخوان شامل است از:

خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سایر.

در فرم فراخوان شناسایی، ارزیابی، انتخاب و معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی نوشته شده: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال حمایت از کالای ایرانی، به منظور ترویج محصولات ایرانیِ عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی‏ های‏ مقدماتی توسط هیئت داوری، با رأی و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی در موضوعات محوری پیوست، اقدام ‏کنند.

از تمامی شرکت‌‏های متقاضی که دارای شرایط ذیل هستند دعوت می‏‌شود حداکثر تا تاریخ 15/04/1397، فرم مرتبط را مطابق راهنمای پیوست، تکمیل و به همراه مستندات مرتبط به پست الکترونیک javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

محصول یا خروجی شرکت متقاضی باید مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده یا از پلتفورم‏ های آن  استفاده کرده ‏باشد؛ هر محصول یا خروجی مرتبط با متقاضی فقط یک بار حق شرکت در فراخوان را دارد؛
موقعیت فیزیکی شرکت متقاضی در محدوده جغرافیایی ایران باشد.

 

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد