کمپانی ژاپنی کپکام هم به جمع توسعه دهندگان بازی های موبایل پیوست –

به گزارش فناوری فرهنگی،اما برخلاف بسیاری از شرکت های قدیمی دیگر، کپکام تا به امروز چندان تمایلی به ورود به حوزه بازی های موبایل نشان نداده بود؛ حوزه ای که در چند سال اخیر، به یکی از منابع ارزشمند درآمدزایی تبدیل شده است. اما آن دوران گذشته و ظاهرا کپکام نیز می خواهد حالا شانس خود را در بازار شلوغ بازی ها و اپ های موبایل امتحان کند.

در همین راستا، کمپانی ژاپنی اخیرا از واحد جدیدی به نام Capcom Mobile رونمایی کرده که قرار است در کنار برندهای بزرگی چون کونامی، اسکوئر انیکس، نینتندو و سونی، تمرکز خود را روی توسعه و انتشار عناوین موبایل معطوف سازد. کمپانی کپکام بعد از رونمایی از واحد موبایل جدید خود اعلام کرده که تا پایان سال مالی جاری، 4 بازی جدید راهی بازار خواهد کرد.

کپکام هنوز صحبتی درباره تاریخ دقیق عرضه اولین عنوان خود به میان نیاورده اما با توجه به اتمام سال مالی جاری در ماه مارس سال 2017، می توان انتظار داشت که هر سه ماه یکبار، شاهد عرضه عنوانی جدید باشیم.

با این حال و علی رغم عدم انتشار جزییات بیشتر درباره این عناوین، کپکام تاکید کرده که بازی های موبایل جدید، براساس برخی از فرنچایزهای مطرح کمپانی ژاپنی ساخته خواهند شد؛ فرنچایزهایی نظیر Monster Hunter و Sengoku Basara. علاوه بر این، کپکام گفته که عرضه عنوانی با محوریت Mega Man را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

در هرحال، اگر شما هم جز طرفداران بازی های پلتفرمینگ کلاسیک مانند Blue Bomber باشید، مطمئنا از ورود رسمی کپکام به حوزه موبایل خوشحال خواهید بود. بد نیست بدانید در حال حاضر، چند عنوان از کپکام را روی پلتفرم اندروید می توان یافت، هرچند که اکثر این عناوین در انحصار منطقه ژاپن هستند. اما حالا با تاسیس Capcom Mobile می توان انتظار ساخت و عرضه عناوینی باکیفیت برای بازار اقصی نقاط جهان را داشت.

منبع: دیجیاتو

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد