کمک مالی آکادمی اسکار به صنعت سینما در دوران کرونا

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از هالیوود ریپورتر، حدود ۴ میلیون دلار از این کمک مالی به طور مساوی بین «صندوق بازیگران» که از کارکنان پشت صحنه حمایت می‌کند و «صندوق سینما و تلوزیون» تقسیم خواهد شد. دو میلیون دلار باقی مانده از این کمک مالی نیز به برنامه‌های کمکی خود آکادمی که شامل کمک مالی به موسسات گوناگون می‌شود، اختصاص خواهد یافت.

«دیوید روبین» رئیس آکادمی گفت :«آکادمی تاریخچه طولانی در کمک به همکارانمان (در عرصه سینما) به خصوص در شرایط دشوار دارد. همچنان که با شیوع ویروس «کرونا» مواجه شدیم، کمک به جامعه سینما که در سختی به سر می‌برند، وظیفه ما محسوب می‌شود. تعطیلی پروژه‌ها، کسب و کار و سالن‌های سینما عواقب بسیاری را در پی داشته است. با در نظر گرفتن کمک مالی برای «صندوق بازیگران» و «صندوق سینما و تلوزیون» و برنامه‌های آکادمی می‌توانیم به خانوداه بزرگ خود کمک کنیم.»

«داون هادسون» مدیرعامل آکادمی نیز بیان کرد :« در حال حاضر تمرکز اصلی آکادمی کمک به افراد جامعه‌مان است تا بتوانند این بحران بی‌سابقه را پشت سر بگذارند. با وجود کمک مالی ما، «صندوق بازیگران» و «صندوق سینما و تلویزیون» قادر خواهند بود خدمات ضروری از جمله کمک‌های مالی، اسکان و حمایت از خانوداه را برای افراد بیشتری فراهم کنند.»

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد