کنسول گیمرها بیشتر از پی سی گیمرها به تکنولوژی واقعیت مجازی تمایل نشان می دهن

به گزارش فناوری فرهنگی،تحلیلگران برای به دست آوردن آمار و ارقام مذکور، سوال زیر را از گیمرها پرسیده اند:

تکنولوژی جدید «واقعیت مجازی» بزودی در دسترس قرار می گیرد و امکان تجربه سرگرمی های تعاملی را در محیط خانگی فراهم می آورد. با پوشیدن هدستی که به دستگاهی دیگر مانند کامپیوتر یا کنسول خانگی متصل می شود، می توانید در بازی چرخیده و با محیط سه بعدی به گونه ای تعامل داشته باشد که گویی خود در آن جا حضور دارید. با فرض مناسب بودن قیمت این دستگاه ها، تا چه حد نسبت به تهیه تکنولوژی واقعیت مجازی مشتاق هستید؟

VR-Survey-620x272

بنابر تصویر بالا، کنسول گیمرها در مجموع علاقه بیشتری به واقعیت مجازی نسبت به پی سی گیمرها دارند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که در سوال، فرض به ارزان بودن تکنولوژی مورد بحث گذاشته شده و عواملی چون تفاوت قیمت 400 دلاری میان هدست وایو کمپانی اچ تی سی و پلی استیشن وی آر سونی در نظر گرفته نشده است.

در هر حال حاضر، سه هدست آکیلس ریفت، اچ تی سی وایو و پلی استیشن وی آر، از جمله مدعیان اصلی صنعت واقعیت مجازی به شمار می روند و هر سه کمپانی در تلاش اند تا با بهره گیری از تکنولوژی ها و مانورهای تبلیغاتی مختلف، مخاطبان را نسبت به خرید محصول خود مجاب سازند. با توجه به شرایط فعلی، به نظر می رسد هدست پلی استیشن بیشترین شانس را برای موفقیت دارد و شاید بتوان سونی را برنده احتمالی اولین نسل هدست های مورد بحث دانست.

منبع: دیجیاتو

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد