گردشگری دوباره بازخواهد گشت

به گزارش فناوری فرهنگی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری گفت: در مواجهه با کووید ۱۹، بر اهمیت رفتارهای مسئولانه و همکاری‌های بین‌المللی تأکید می‌کنیم، این یک چالش همگانی است و همه ما بخشی از راه‌حل هستیم.

در متن پیام زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری آمده است:

«دوستان عزیز، همه‌گیری جهانی ویروس کرونا چالشی است که باید همگی در کنار هم با آن مواجه شویم. ویروس نه مرز می‌شناسد و نه برای کسی تبعیض قائل می‌شود. همه ما به یک اندازه در برابر آن آسیب‌پذیریم. در این شرایط مسئولیت‌پذیری اهمیت بالایی دارد، واکنش ما باید توأم با آرامش، استوار و جمعی باشد.

حالا زمان مهربانی و درک متقابل و همچنین زمان همکاری و همبستگی بین‌المللی فرارسیده است. این‌ها ارزش‌هایی هستند که هسته اصلی گردشگری را تشکیل می‌دهند، به این دلیل گردشگری بازهم به کمک مردم و جوامع خواهد شتافت تا از این مشکل عبور کنند.

اگر سفر می‌کنید، ایمن و مسئولانه سفر کنید. از انجام هر کاری برای محافظت از خود و دیگران دریغ نکنید. راه‌حل در دستان ماست. تنها با رعایت مسئولیتمان به‌عنوان یک جامعه جهانی، به‌عنوان یک‌نهاد و به‌عنوان یک فرد در جامعه است که می‌توانیم اثر این همه‌گیری جهانی بر روی زندگی‌مان را محدود کنیم. گردشگری دوباره بازخواهد گشت؛ ما قبلاً هم بر فاجعه‌های این‌چنینی پیروز شده‌ایم، و دوباره هم پیروز خواهیم شد.»

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد