یک انیمیشن در هجو خاندان سلطنتی بریتانیا ساخته می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ددلاین، سریال انیمیشن «شاهزاده» به تهیه‌کنندگی گری جَنِتی از سوی «اچ‌بی‌او مکس» ساخته می‌شود.

در حالی که از اورلاندو بلوم، کاندولا رشاد، لوسی پانچ، تام هالندر، آلن کامینگ، فرانسیس دلا تور و ایوان ریون به عنوان صداپیشگان این انیمیشن نام برده شده، خود تهیه کننده نیز در نقش شخصیت اصلی صداپیشگی خواهد کرد.

شخصیت اصلی این سریال پرنس جورج فرزند ویلیام و نتیجه ملکه الیزابت است.

این سریال بر مبنای فیلمنامه جنتی ساخته می‌شود که زندگی خاندان سلطنتی را از زاویه دید پرنس جورج ۶ ساله تصویر می‌کند. بلوم در نقش پرنس هری و رشاد در نقش مگان مارکل صداپیشگی می‌کنند. د لا تور نیز برای صداپیشگی نقش ملکه الیزابت انتخاب شده است.

«شاهزاده» نگاهی هجوآمیز به زندگی پرنس جورج در کمبریج دارد و چون دوران سلطنت او به زودی فرا نمی‌رسد وی باید با مسایل زندگی مدرن کنار بیاید و راهش را پیدا کند؛ از میان ۷۷۵ اتاق کاخ باکینگهام تا در میان همکلاسی‌هایش در مدرسه. در عین حال شخصیت‌های خانواده نیز در زندگی او نقش مهمی دارند از دوک و دوشس کمبریج گرفته تا خواهرش شارلوت و خاله مگان و عمو هری مدرنش. بابابزرگ فیلیپ و کسی که نمی‌توان فراموشش کرد یعنی مادربزرگ الیزابت هم هست.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد