۹ تا ۱۱ خرداد، استارت ‏آپ اسلامی – قرآنی در نمایشگاه بین ‏المللی قرآن

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، استارت ‏آپ اسلامی – قرآنی طلوع برکت، از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی از ۹ تا ۱۱ خردادماه، در کمیته رسانه مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
از ویژگی های این رویداد می توان به برگزاری یک کارگاه آموزشی ــ تجربی 3 روزه، آموزش تجربه محور کارآفرینی اسلامی _ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه های جنبی تخصصی با بهره گیری از استادان مجرب، اعطای گواهینامه معتبر، اهدای جوایز نفیس به 3 تیم برتر و استقرار در مرکز رشد قرآنی اشاره کرد.
موضوعات 8 گانه این رویداد نیز شامل؛ گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏ بازی و بازی های رایانه ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و نرم افزار (اپلیکیشن) و تولید محتوای چندرسانه ای می شود.
این رویداد 3 روزه با همکاری کمیته رسانه مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‏ شود و از جمله نوآوری‏ های این دوره از نمایشگاه بین‏ المللی قرآن کریم به شمار می‏ آید.
علاقه مندان برای نام نویسی به پایگاه اطلاع ‏رسانی evand.com مراجعه کنند یا با شماره۰۲۱۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس بگیرند.

منبع: صداوسیما

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد