هند و انگلیس به دنبال همکاری بیشتر در صنایع فرهنگی و خلاق

به گزارش فناوری فرهنگی، هند و انگلیس به دنبال آن هستند تا همکاری‌ها با یکدیگر در زمینه صنایع خلاق را افزایش دهند.

سرمایه گذاری و کسب و کار انگلیس-هند در حال ایجاد فرصت منحصر بفردی برای شرکت‌های هندی است تا اکوسیستم نوآوری فناوری‌های خلاق انگلیس را کشف کند.

سرمایه گذاری و کسب و کار انگلیس-هند در دو رویداد صنعت خلاق با حضور متخصصان و مشاوران در زمینه صنایع رسانه‌ای خلاق و دیجیتال انگلیس شرکت کردند.

آنها در سمینارهایی که 19 ژانویه در بمبئی و 21 ژانویه در بنگلور برگزار شد، حضور داشتند. سمینارها شامل مجموعه‌ای از شرکت‌های مهم هندی مثل تکنیکالر، تاتا الکسی و ادوب بود.

رویدادها اکوسیستم نوآوری در انگلیس را نشان داده و این مساله را به طور برجسته نشان می‌دهد که ترکیب صنایع خلاق در کلاس جهانی و فناوری های دیجیتال چگونه می‌توانند رشد قابل توجهی در سطح بین‌المللی را به همراه داشته باشند.

فرآیندهای تولید در صنایع خلاق اکنون غالبا در سطح بین‌المللی توزیع شده‌اند و سمینارها کشف کرد که همکاری رو به رشد بین انگلیس و هند در این بخش چگونه می‌تواند پتانسیل بالایی داشته باشد.

مارک لیور مشاور صنایع خلاق انگلیس در این باره گفت: فناوری دیجیتال به سرعت در حال تغییر دادن تولید، توزیع و جذب مخاطب در هند و انگلیس است و اکنون زمان آن است که از قدرت دو کشور برای سر و سامان دادن به روندهای آینده استفاده کنیم. انگلیس دارای استعداد خلاق جهانی است و ترکیبی از این مهارت‌ها با فناوری جدید نوآورانه، فرصتی را برای شکل گیری همکاری بین‌المللی با هدف دستیابی به بازار جهانی فراهم می‌کند.

2 رویداد بر تاثیر دیجیتال متمرکز بودند: نسل آتی ابزارهایی که زیربنای تولید و توزیع جهانی است و فرصت‌های موجود در بازار انگلیس برای شرکت‌های هندی ناشی از تکامل صنایع خلاق.

هم در بمبئی و هم در بنگلور، شرکت کنندگان روند کنونی مشارکت و همکاری هند و انگلیس را در این بخش بررسی کرده و درباره نحوه همکاری شرکت‌های انگلیسی و هندی برای سود بردن از فناوری‌های دیجیتال تحقیق کردند. شرکت‌های هندی در این بخش، اجازه درک عمیق تری از نیازهای خود را داشته و در مطالعات موردی تجارب و دیدگاه‌های خود با کارشناسان انگلیسی همکاری کردند.

آنیل سوندور معاون تاتا الکسی گفت: رابطه مستحکمی بین انگلیس و هند در بخش خلاق وجود دارد. ترکیبی از تخصص‌های تجاری، خلاقیت عالی و نوآوری فناوری در دو کشور ارزش افزوده بزرگی را برای شرکت‌هایی که در بازار دو کشور فعالیت می‌کنند، به وجود می‌آورد. ما از تمرکز سرمایه گذاری و کسب و کار انگلیس بر همکاری تجاری بین انگلیس و هند در اقتصاد خلاق استقبال می‌کنیم، دیدگاه‌های مشترکی با آنها در زمینه فرصت‌های قابل توجه در آینده صنایع خلاق و مشارکت در این زمینه داریم.

سخنرانان دیدگاه‌های خود درباره نقش نوآوری در پیشبرد توسعه کسب و کار خلاق و روندهای آتی در تطبیق فناوری را به اشتراک گذاشتند، جایی که نسل آینده ارتباطات انگلیس و هند شاید بتوانند فرصت جدیدی برای همکاری پیدا کنند.

انگلیس یک مکان منحصر بفرد برای شرکت‌های هندی با یک بخش خلاق در سطح جهانی است که هر سال 70 میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس تزریق می‌کند. انگلیس با پایین ترین نرخ مالیات بر شرکت‌ها فضای دوستانه‌ای را برای کسب و کارهای فعال در بخش خلاق ایجاد کرده و این بخش را یکی از جذاب ترین مقاصد برای صنایع دیجیتال و خلاق هند تبدیل کرده است.

منبع: اقتصادخلاق

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد