برگزاری چالش تولید انیمیشن در حوزه استارت‌آپ‌ها

به گزارش فناوری فرهنگی،چالش تولید انیمیشن در حوزه استارت‌آپ‌ها به‌منظور برون‌سپاری تولید محصولات آموزشی-ترویجی و با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای نو در زمینه انیمیشن وایجاد  رقابت میان فعالان استارت‌آپی در این حوزه برگزار می شود.

«مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» (www.ictstartups.ir) به‌منظور برون‌سپاری تولید محصولات آموزشی-ترویجی خود و با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای نو در زمینه انیمیشن اقدام به برگزاری رقابت میان فعالان استارت‌آپی در این حوزه می‌کند و  از علاقه‌مندان شرکت در این رقابت درخواست ‌می‌شود تا بر اساس طرح ارائه‌شده توسط این مرکز یک انیمیشن کوتاه با مدت‌زمان ۳۰ ثانیه تولید و به آدرس ایمیل اختصاصی این چالش، ارسال نمایند. نفرات اول و دوم منتخب داوران در این رقابت به‌عنوان مجری تولید محتوای انیمیشن این مرکز انتخاب خواهند شد و با آن‌ها قرارداد همکاری منعقد می‌شود. همچنین به پنج رتبه بعدی جایزه‌ای به مبلغ یک‌میلیون تومان اهدا خواهد شد. ثبت‌نام در این رقابت از تاریخ  ۱۷ مهرماه آغاز و به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت و آثاری که بعد از تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ارسال گردند پذیرفته نخواهند شد.

نحوه ثبت‌نام
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه موضوع ارائه‌شده باید یک انیمیشن ۳۰ ثانیه‌ای بر اساس این طرح تولید و آن را به همراه فایل حاوی مشخصات اعضای گروه تا پایان وقت اداری روز ۱۷ آبان ۱۳۹۵ به آدرس media@ictstartups.ir ارسال کنند.

مشخصات انیمیشن
۱- یک انیمیشن کوتاه با مدت‌زمان ۳۰ ثانیه در اندازه ۴۸۰*۷۲۰ با فرمت mp۴ و ۲۵ فریم در ثانیه با حداکثر حجم ۲۰ مگابایت

۲- ایده، فیلم‌نامه و طراحی کارکترها باید بکر (اریجینال) باشد.

۳- فایل پیوست حاوی مشخصات نام انیمیشن و اعضای گروه شامل:

     – نام تیم یا عنوان انیمیشن

     – نام کارگردان

     – نام اعضای تیم و سمت آن‌ها

     – نرم‌افزارهای استفاده‌شده

     – رزومه شخص یا گروه حاوی اطلاعات تماس و معرفی

جایزه
نفرات اول و دوم در این رقابت طی قراردادی به‌عنوان مجری تولید انیمیشن این مرکز انتخاب خواهند شد.
به نفرات سوم تا هفتم جایزه نقدی به مبلغ یک‌میلیون تومان اهدا می‌شود.

موضوع انیمیشن
معرفی مرکز توانمند‌سازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارها

مرکز توانمند‌سازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا یکی از پروژه‌های زیرمجموعه سازمان فناوری اطلاعات ایران است که بر پایه طرحی دوساله با بررسی زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوپای ایران و جهان (استارت‌آپ‌ها) ایجاد شده است.
مأموریت این مرکز، توانمندسازی ذی‌نفعان این زیست‌بوم (شامل صاحبان ایده، متخصصان، مربیان، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری، سرمایه‌گذاران و سازمان‌های دارای منابع) و تسهیل فرآیندهای تبدیل ایده به کسب‌وکار است تا به‌این‌ترتیب باعث شکل‌گیری، توسعه و موفقیت بیشتر کسب‌وکارهای نوپا از طریق ایجاد ارتباط مؤثر بین ذی‌نفعان این حوزه شود.

برای اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل media@ictstartups.ir یا با شماره تلفن‌های ۸۸۷۹۰۶۹۶ ۲۱ ۹۸+ و ۸۸۷۹۱۲۵۳ ۲۱ ۹۸+ تماس حاصل فرمایید.

منبع: نصر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد