«فیلشاه»؛ انیمیشن جدید ایرانی

به گزارش فناوری فرهنگی، کاراکترهای انیمیشن جدید گروه «هنر پویا» در اولین پوستر رسمی این انیمیشن رونمایی شد. «فیلشاه» عنوان جدیدترین اثر هادی محمدیان است.

«فیلشاه» جدیدترین محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که با اتمام مراحل مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، مدتی ست وارد فاز تولید شده و قرار است برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شود. امروز برای نخستین بار از کاراکترهای جذاب این انیمیشن در قالب اولین پوستر این فیلم رونمایی شد.

«فیلشاه» قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» است که بسیار دست و پا چلفتی است. در توضیح اولیه این انیمیشن آمده است: “در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .”

«هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار “فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید” پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود کند.

منبع: تسنیم

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد