«آخرین داستان» توسط بازیگران حرفه‌ای سینما دوبله می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی،فیلم انیمیشن «آخرین داستان» با موضوع داستان ضحاک مراحل تدوین را سپری می‌کند و برای جان بخشی به شخصیت‌ها از بازیگران حرفه‌ای سینما استفاده می‌شود.

اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان فیلم انیمیشن «آخرین داستان» درباره روند تولید فیلم گفت: 80 درصد از تولید فیلم انجام شده است. فیلم دارای چهار شخصیت محوری است و 12 شخصیت تعیین‌کننده دارند. داستان فیلم اواخر حکومت جمشید تا پایان حکومت ضحاک را در 120 دقیقه روایت می‌کند.

وی در ادامه گفت: هم اینک کریستف رضاعی در حال تحقیق موسیقی نواحی است برخی از موسیقی‌های نواحی به فراموشی سپرده شده که با تحقیقات گسترده ایشان بخش مغفول‌مانده موسیقی نواحی و ترکیب آن با موسیقی ارکسترال را شاهد خواهیم بود. موسیقی در این اثر از اهمیت زیادی برخوردار است.

رهگذر درباره جان بخشی به شخصیت‌های داستان گفت: از بازیگران حرفه‌ای سینما برای دوبله و جان‌بخشی به شخصیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

کارگردان این اثر تحسین شده در جشنواره کن گفت: تولید اثر امیدواریم در ۶ ماه اول سال به اتمام برسد یکی دو ماه هم مراحل پس تولید به طول خواهد انجامید.

وی درباره تکنیک فیلم گفت: در ساخت فیلم از تکنیک دو بعدی و دیجیتال استفاده شده و بخش‌های عمده‌ای از فیلم نیاز به تکنیک جلوه‌های بصری دارد که مسئولیت دپارتمان این بخش بر عهده علیرضا مالمیری است.

منبع:آرتنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد