راه‌اندازی نخستین بات بازی‌های تلگرامی

به گزارش فناوری فرهنگی، نخستین بات گیم‌های تلگرامی از سوی “موبازی”، عرضه‌کننده بازی‌های آنلاین موبایل، راه‌اندازی شد و در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفت.

 ربات‌ها هر روز شکل و رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند و با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، مدت‌ها است که ربات‌های تلگرام بخش جدایی‌ناپذیر این پیام‌رسان شده‌اند و توانسته‌اند با خدماتی که ارایه می‌دهند، محبوبیت خود را در میان کاربران افزایش دهند.

در همین راستا نخستین ربات گیم‌های تلگرامی از سوی «موبازی»، اولین شبکه اجتماعی بازی‌های موبایلی ایران راه‌اندازی شده و در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به بازی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین می‌توانند از این پس با ربات موبازی در تلگرام بازی‌های مورد دلخواه و مورد علاقه خود را انجام دهند.

این بات درحال حاضر شامل بازی محبوب ۲۰۴۸، پرنده بی‌دست و پا، هیزم‌شکن، پازل رنگ و بندباز است.

علاقه‌مندان می‌توانند در هر گروه تلگرامی که هستند، با هم گروهی‌های خود بازی کنند، امتیازاتشان را ثبت کنند و به عبارتی هیجان و لذت رقابت با دوستانشان را تجربه کنند.

نکته جذاب بازی در بات‌های تلگرامی، نوع فناوری این بازی‌ها است که به صورت امتیاز محور باعث می‌شوند کاربران با چالشی جذاب روبه رو شوند و با دوستان خود در کسب رکورد بالا به رقابت بپردازند

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد