اختتامیه اولین دوره آموزشی STEAM و STEM در مرکز نوآوری و خلاقیت شهر

به گزارش فناوری فرهنگی، اختتامیه اولین دوره آموزشی روش‌های ارتقا استعدادهای نوآوری کودکان به نام STEAM و STEM در مرکز نوآوری و خلاقیت شهر در شهرداری منطقه 1 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) در روز پنج‌شنبه مورخ 29/07/95 برگزار گردید.

شرکت دانش­بنیان فناوری‌ پیشرفته کاوشگر نیاز فردا به منظور ارتقا استعدادهای نوآوری و خلاقیت در کودکان و نوجوان، روش STEAM و STEM را توسعه داده است. در این راستا، این شرکت اقدام به برگزاری دوره آموزشی جهت ارتقا خلاقیت و نوآوری در کودکان و نوجوانان کرده که اولین دوره آن با هدف ارتقا نوآوری در کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

در این مراسم، 8 نفر از منتخین دوره آموزشی برگزار شده توسط شرکت فناوری‌ پیشرفته کاوشگر نیاز فردا طرح‌های نوآورانه خود را ارائه کردند. با توجه به تنوع موضوعات طرح‌های نوآورانه، در این مراسم، مسئولینی از شهرداری منطقه1، بنیاد هوا و فضا، ستاد فناوری‌های هوا و فضا، دانشکده هوا و فضای دانشگاه صنعتی شریف، بنیاد ملی نخبگان استان تهران، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز به همراه خانواده‌های منتخبین و عموم مردم شرکت داشتند.

در پایان مراسم، پس از ارائه طرح‌های نوآورانه توسط منتخبین، از فعالیت‌های نوآورانه منتخبین تقدیر به عمل آمده و جوایز ویژه‌ای به تعدادی از منتخبین اعطا گردید.

منبع:  ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد