فراخوان ثبت ‌نام سومین آیین رونمایی از بازی‌ های ایرانی

به گزارش فناوری فرهنگی، روند رونمایی از بازی‌ های ایرانی به عنوان حمایت معنوی و تبلیغاتی برای تولیدکنندگان داخلی، مجددا فعال شده و قرار است تا پایان سال، هر ماه برای یک بازی آیین رونمایی برگزار شود.

 متین ایزدی معاون ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای اظهار داشت: در نظر داریم روند رونمایی که به دلیل تغییر معاونت ارتباطات دچار بی ‌نظم هایی شده بود را مجددا منظم کرده و از این پس هر ماه برای یک بازی ایرانی آیین رونمایی بگیریم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ، ایزدی افزود: براساس روند رونمایی آبان ماه، بازی‌سازان تا پایان روز دوشنبه 10 آبان فرصت دارند با مراجعه به صفحه http://www.ircg.ir/fa/form/14 برای حضور در روند رونمایی این ماه ثبت ‌نام کنند.
وی ادامه داد: آیین رونمایی در اواسط آبان ماه برگزار می‌ شود، در نتیجه بازی ‌سازان عنوانی را ثبت ‌نام کنند که تاریخ انتشار آن در همین بازه زمانی باشد تا بتوانند از آیین رونمایی نهایت بهره را ببرند.
وی گفت: پس از دریافت درخواست ‌ها، در صورتی که حداقل 2 درخواست ارسال شده باشد، انتخاب این‌که برای کدام بازی رونمایی بگیریم با کمک نظرسنجی و رای مستقیم طرفداران صورت خواهد گرفت.
بنیاد ملی بازی ‌های رایانه‌ ای در سال جاری برای دو بازی «والیبال 2016» و «شتاب در شهر 2» آیین رونمایی برگزار کرده که با حمایت و پوشش خبری رسانه‌ها، فروش این بازی‌ها قابل توجه بوده است.

منبع: ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد