همکاری روسیه و چین در زمینه امنیت سایبری

به گزارش فناوری فرهنگی، معاون وزیر ارتباطات روسیه از آمادگی کشورش برای همکاری در زمینه امنیت سایبری، فضای ذخیره سازی ابری و فن آوری‌های نوین رایانه‌ای با چین خبر داد.

الکسی والین در نشست مشترک انجمن رسانه‌های آنلاین چین -روسیه در گوانجو گفت: ما نیازمند همکاری در زمینه ذخیره سازی اطلاعات، تبادل ترافیک اینترنتی و امنیت سایبری بر پایه تعمیم اینترنت ملی هستیم.
وی با اشاره به توانایی بالای شرکتهای نرم افزاری روسی و تخصص آنان در زمینه شناخت و نابودی ویروس‌های مخرب،حملات سایبری و بدافزارهای رایانه‌ای گفت: همکاری‌های دوجانبه با چین در عرصه اینترنتی می‌تواند علاوه بر زمینه‌های امنیتی و تبادل اطلاعات در حوزه‌های انتشار حقوقی فیلم، موسیقی و تلویزیون نیز گسترش یابد.
معاون وزیر ارتباطات روسیه افزود: تعداد خریداران محتوای قانونی اینترنت در روسیه به سرعت در حال رشد است و بازار روسیه از فروش اینترنتی چشم انداز بسیار خوبی دارد.
به گفته وی تنها در یک سال گذشته مردم روسیه برای خرید یک بازی اینترنتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده‌اند، در همین مدت برای خرید قانونی فیلم، کتاب و موسیقی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند.
استفاده از اینترنت پرسرعت نامحدود در کنار دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی اچ دی در روسیه در حدود ۸ تا ۱۰ دلار برای هر کاربر هزینه دارد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد