فیلم بزرگ سرزمین کوچک در نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد

به گزارش فناوری فرهنگی، فیلم مستند «بزرگ سرزمین کوچک» با هدف آسیب شناسی از بازی کلش در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد.

 مراسم رونمایی از مستند 40 دقیقه ای بزرگ سرزمین کوچک با حضور حمید صابر فرزام رئیس سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور، مهدی جعفری رئیس مرکز هنرهای دیجیتال بسیج، بهزاد تیمورپور رئیس فرهنگسرای رسانه و برخی از کارشناسان فضای مجازی در غرفه ایکنا رونمایی شد.

جعفری در این مراسم با اشاره به فرصت و تهدیدهای فضای مجازی گفت: این فیلم مستندی درباره مشکلات و آسیب های بازی کلش است که بخش قابل توجهی از افراد به ویژه جوانان را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بر اساس آمار اعلام شده از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای این بازی سالانه باعث می شود تا بیش از یکهزار و 320 میلیارد ریال ارز از کشور خارج شود.
رئیس مرکز هنرهای دیجیتال بسیج گفت: این بازی باعث اختلافات خانوادگی و ایجاد مشکلاتی در ورزشکاران و جوانان شده است و این مستند به بررسی آسیب ها و اعتیادهایی که در جامعه ایجاد کرده پرداخته است.
وی افزود: محسن نجفی مهری کارگردان این مستند است که از سوی مرکز هنرهای دیجیتال بسیج تولید شده و قرار است فردا (سه شنبه) در بخش بین الملل جشنواره رشد به نمایش درآید.
جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تاخیر تولید چنین مستندهایی گفت: مرکز هنرهای دیجیتال حدود سه سال پیش تاسیس شده و ساخت این مجموعه نیز یک سال به طول کشید و مشکلات بسیاری نیز برای تولید آن وجود داشت ولی معتقدم بنیاد ملی بازی های رایانه ای خیلی زودتر به بیان مشکلات و معضلات این بازی و سایر بازی های خارجی می پرداخت.
وی افزود: مستند بزرگ سرزمین کوچک از تلویزیون پخش خواهد شد و همچنین سایر نهادهای فرهنگی این مستند را پخش خواهند کرد.
یست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 21 آبان ماه با شعار «شفافیت، صداقت» همه روز از ساعت 9 و 30 تا 20 و 30 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا است.

منبع: ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد