جوایز ویژه هفتمین جشنواره فیلم عمار اعلام شد

به گزارش فناوری فرهنگی،برخی مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور در هفتمین دوره جشنواره فیلم عمار به تعدادی از فیلمسازان منتخب، جوایز ویژه اهدا می‌کنند.

 بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، برخی مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور برای تعدادی از فیلمسازان منتخب هفتمین دوره این رویداد سینمایی- هنری، جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر به پنج فیلمساز برگزیده هفتمین جشنواره عمار با رویکرد فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر جوایز ویژه‌ای اهدا می‌کند. این ستاد به ترتیب چهار سکه تمام بهار آزادی برای نفر اول، سه سکه برای نفر دوم، دو سکه برای نفر سوم و یک سکه برای نفرات چهارم و پنجم برگزیده به عنوان جوایز ویژه در نظر گرفته است.

ستاد اقامه نماز نیز به سه اثر برگزیده با موضوعیت نقش نماز در پیشگیری از فحشا و منکر، به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌کند.

همچنین مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای اثر منتخب با موضوع تاریخ معاصر کشور و فتنه ۸۸ در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، یک سکه تمام بهار آزادی درنظر گرفته است.

هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های «فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد