برگزاری کارگاه تخصصی تبلیغات کلیکی گوگل

به گزارش فناوری فرهنگی، گوگل سال‌هاست که پیشتاز ارائه خدمات حرفه‌ای به کسب و کارها در فضای دیجیتال است.

  دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال نیز یکی از زیرمجموعه‌های اصلی فعالیت حرفه‌ای گوگل برای خدمت‌رسانی به کسب و کارها و اشخاص در اینترنت است.

یکی از سرویس‌های بسیار حرفه‌ای، کارآمد و بهینه، سیستم تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز  (Google Adwords)است. در این سرویس شما می‌توانید با انتخاب بازار هدف و نیاز مشتری، تبلیغات اثر بخش و بهینه‌ای را به منظور جذب مشتری جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی با هزینه‌های بسیار معقول و منطقی انجام دهید.

مهدی دهبان استاد کارگاه تخصصی تبلیغات کلیکی گوگل گفت: از سال ۱۳۸۶ که در فضای بازاریابی دیجیتال مشغول به فعالیت هستم، بیشترین موضوعی که برایم جذاب بود و توجه من را به خود جلب کرده ابزارهای قدرتمند گوگل هستند.

وی با مطرح‌کردن این‌ موضوع که به منظور گسترده و بهینه سازی فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ در همان سال از تبلیغات کلیکی گوگل برای یکی از شرکت‌های زیر نظرش استفاده کرد، ادامه داد که داستان آشنایی من با ابزار گوگل ادوردز از همان موقع شروع شد. برای من بسیار جالب بود که گوگل حتی در بحث تبلیغاتش هم کیفیت را در اولویت امور خود قرار می‌دهد. به این مفهوم که در بسیاری از موارد حاضر می‌شود از درآمدش صرف نظر کند اما مخاطب و مشتری، تبلیغ را با کیفیت‌ بهتری مشاهده کند. گوگل این کار را با پارامتری به نام Quality Score انجام می‌دهد.

استاد کارگاه تخصصی تبلیغات کلیکی گوگل در ادامه گفت: من در همان سال توانستم هزینه تبلیغات کلیکی را به یک سوم مقدار اولیه کاهش دهم. سپس تجربه‌هایی که در مورد بهینه‌سازی هزینه تبلیغات کلیکی گوگل کسب کردم، در سایر پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کردم. شما می‌توانید یکی از انواع بهینه‌سازی‌های انجام شده را در تصویر زیر مشاهده کنید.

وی افزود: در این کمپین توانستم هزینه تبلیغات را از میانگین ۴۲۰ تومان به ازای هر کلیک به ۵۰ تومان برسانم و این میزان یعنی ۸۸ درصد کاهش در هزینه هر کلیک که رقم قابل توجهی است.

دهبان گفت: در حال حاضر و با فعالیت آکادمی دیجیتال مارکتینگ  در زمینه آموزش تخصصی در این حوزه، بسیار خوشحال هستم که می‌توانم راهکارها و استراتژی‌هایی که طی چندین سال تجربه در دنیای دیجیتال کسب کرده‌ام را با علاقه‌مندان و سایر کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ به اشتراک بگذارم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون کارگاه تبلیغات کلیکی گوگل ۲ بار و با موفقیت برگزار شده و بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان از شرکت در این کارگاه و کسب دانش جدید رضایت کامل را داشتند.

دهبان در ادامه با مقایسه تبلیغات در گوگل و سایر انواع تبلیغات آنلاین و تفاوت هزینه‌های تبلیغاتی آن‌ها گفت: در آکادمی دیجیتال مارکتینگ ما معتقد هستیم که تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز به طرز چشم‌گیری سیستم تبلیغات کلیکی موفقی در بین روش‌های تبلیغات آنلاین است. استفاده از گوگل ادوردز نیازمند صرف وقت و هزینه است، اما بسیاری از کسب و کارها به دلیل موثربودن و اثربخشی بالای تبلیغات کلیکی گوگل از آن استقبال می‌کنند. زیرا در گوگل ادوردز امکان سنجش اثر بخشی تبلیغ و نرخ بازگشت سرمایه به راحتی وجود دارد.

وی در ادمه به ۱۰ دلیل استفاده از گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی گوگل اشاره کرد که شامل  مقیاس پذیری، قابلیت اندازه‌گیری،  قابلیت انعطاف بر اساس بودجه شما، اثری سریع‌تر از سئو، آسان‌تر از سئو، جایگاه نمایشی بالاتر از نتایج جست‌وجوی گوگل، تعامل بیشتر با مشتریان، تکمیل کننده سایر فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ شما و نرخ تبدیل کاربر در  ترافیک ناشی از ادوردز بهتر از جست‌وجوی ارگانیک است.

مجری پروژه‌های تبلیغات کلیکی گوگل یا  Google Adwords سرفصل‌های این کارگاه را چرا گوگل ادوردز، PPC Advertising ،Display Advertising ،Remarketing in AdWords ،Mobile Marketin، Mobile Marketing ،Video Marketing،Google AdWords Certification، جمع‌بندی و اجرای کمپین معرفی کرد.

دهبان که تا به حال مشاور بیش از ۱۰۰ شرکت در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده با بیان اینکه در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهینامه مورد تایید IQS Academy  انگلستان (بین‌المللی) ارائه می‌شود اعلام کرد: زمان برگزاری این کارگاه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با کد تخفیف ویژه ِISNA  از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا
کانال-1-300x74

 

یک نظر

  1. بسیار دوره خوبی بود من رفتم

     

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد