فعالیت فاز دوم تلویزیون اینترنتی «آیو»/ارائه نسل جدید خدمات

به گزارش فناوری فرهنگی،مدیرعامل شرکت باران تلکام گفت: فاز دوم فعالیت تلویزیون اینترنتی این شرکت با نام «آیو» به زودی آغاز می شود و در این مرحله خدمات تخصصی به کاربران ارائه خواهد شد.

حسین تهرانی با حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه مهر به خبرنگار این رسانه گفت: شرکت باران تلکام اقدام به راه اندازی تلویزیون اینترنتی کرده است که فاز اول ارائه خدمت این تلویزیون از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز شده است.

وی افزود: در فاز نخست تلویزیون اینترنتی شرکت باران تلکام، ویدئو و شبکه های تلویزیونی در بستر اینترنت قرار داده می شود و برنامه داریم در فاز دوم موضوع صدا و موسیقی را به این تلویزیون اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت باران تلکام خاطرنشان کرد: در فاز دوم تلویزیون اینترنتی این شرکت که به زودی راه اندازی می شود، موضوع صدا و موسیقی به خدمات این تلویزیون اضافه خواهد شد و از ابتدای سال آینده نیز باکس های جدید خدمات به این تلویزیون افزوده می شود.

تهرانی ادامه داد: موضوع تلویزیون اینترنتی در ایران از طریق فراخوانی از سوی سازمان صدا و سیما آغاز شد که این شرکت نیز به همراه ۴ شرکت دیگر در این فراخوان برگزیده شد.

وی اضافه کرد: در اسفند ماه سال ۹۳ به دلیل تغییرات مدیریتی در سازمان صدا و سیما بخشی از قوانین مربوط به تلویزیون های اینترنتی تغییر کرد و شرکت باران تلکام نیز بر اساس این تغییرات فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت باران تلکام تصریح کرد: تلویزیون اینترنتی این شرکت یک رسانه نسل جدید است که به دنبال ارائه موضوعات و محتواهای نو و جدید است.

وی اظهار کرد: برنامه داریم در تلویزیون اینترنتی شرکت باران تلکام یک اکوسیستم تلویزیونی راه اندازی کنیم که هدف از راه‌اندازی این اکوسیستم ارائه سرویس های جدید مانند تی وی شاپینگ و بازی های رایانه ای خاص است.

تهرانی افزود: مجموعه باران تلکام به واسطه سهامداران خود که پیشینه گسترده ای در بازار فناوری اطلاعات دارند وارد موضوع تلویزیون اینترنتی شده و به دنبال این است تا سرویس های جدیدی از تلویزیون اینترنتی را به مردم ارائه کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد