فراخوان بخش بازی‌های رایانه‌ای جشنواره «ایران ساخت»

به گزارش فناوری فرهنگی،جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ایران ساخت» با شعار «فناوری ایرانی؛ کسب و کار ایرانی» با هدف جریان سازی در حمایت از تولیدات ساخت داخل برگزار می‌شود که بازی‌های رایانه‌ای نیز یکی از بخش‌های جشنواره است.

این جشنواره بر آن است تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان و بومی را به عنوان یکی از راهبردی‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت و تعالی کشور، بنیان گذارد.

با توجه به این‌که دبیر بخش بازی‌های رایانه‌ای جشنواره «ایران ساخت»، حسن کریمی‌قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است؛ فرآیند دریافت آثار با موضوعات زیر توسط دبیرخانه‌ی مستقر در بنیاد صورت می‌پذیرد:

· بازی‌هایی که در آن‌ها یک یا چند محصول اصیل ایرانی معرفی می‌شود

· بازی‌هایی که به فرهنگ و سنت‌های ایرانی می‌پردازند

· بازی‌هایی که مخاطب را به استفاده از محصولات ایرانی ترغیب می‌کنند

· به صورت کلی بازی‌هایی که بتوان مفهوم «ایران ساخت» یا عناصر مرتبط با فرهنگ و محصول ایرانی را در ابعاد محتوایی آن‌ها پیدا کرد

مجموع جوایز بخش بازی‌های رایانه‌ای از سوی جشنواره حداقل 9 و حداکثر 27 میلیون تومان است که با تشخیص هیئت داوران به سه اثر برتر تعلق می‌گیرد.

دبیرخانه بخش بازی‌های رایانه‌ای این جشنواره در معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده و بازی‌سازان جهت ثبت آثار خود بایستی از طریق فرم ثبت اثر به آدرس http://www.ircg.ir/fa/form/17 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار 30 آبان ماه تعیین شده است.

معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تمامی بازی‌سازانی که در موضوعات مطرح شده اثر دارند، دعوت به‌عمل می‌آورد تا در این جشنواره ملی شرکت نمایند.

منبع: آرتنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد