ایران میزبان رویداد گیم خاورمیانه می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، حسن کریمی قدوسی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه رویداد گیم کانکشن تهران (TGC) قرار است اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود، گفت: این رویداد اگرچه با همکاری گیم کانکشن فرانسه برگزار خواهد شد، اما رویدادی جدا خواهد بود.

وی با بیان اینکه گیم کانکشن فرانسه برای برگزاری گیم تهران با ما همکاری دارد، اضافه کرد: طبق مذاکراتی که با این برند داشته‌ایم، قرار است در صورت برگزاری موفق و استقبال خوب از این رویداد، ایران میزبان شعبه گیم کانکشن خاورمیانه شود.

کریمی قدوسی با تأکید بر اینکه رویداد گیم تهران در حوزه نرم‌افزار تاکنون بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: این رویداد کاملاً بین‌المللی بوده و تضمین کرده‌ایم که گیم کانکشن ۳۰ شرکت قَدَر اروپایی و آسیایی را به این رویداد بیاورد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تأکید بر اینکه این همایش دو روزه مکانی برای تبادل همکاری شرکت‌های ایرانی و خارجی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود، افزود: همایش گیم تهران در پنج محور طراحی بازی، برنامه‌نویسی، هنر، مدیریت پروژه و کسب و کار اقتصادی بازی‌های رایانه‌ای تعریف شده است.

وی ادامه داد: این رویداد اردیبهشت ماه سال ۹۶ در تهران برگزار می‌شود و ما امیدواریم در صورت استقبال از آن بتوانیم میزبانی رویداد بین‌المللی گیم کانکشن را که تنها در دو شهر پاریس و سانفرانسیسکو همه ساله برگزار می‌شود، در تهران داشته باشیم

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد