برگزاری بزرگترین رویداد صنعت خلاق انگلیس در لندن

به گزارش فناوری فرهنگی، طی 5 هفته، هزاران دانشجو در بریتانیا آثار خود را در شش رشته شامل هنر، طراحی، تصویر، عکاسی، معماری و طراحی داخلی ارائه کردند. مرکز خلاق لندن، میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خلاق انگلیس بود. این رویداد 10 ژوئن برگزار شد.

این نمایشگاه در شانزدهمین سال برگزاری است و ویترینی برای ارائه آثار معماران و طراحان جوان انگلیسی است هم برای عرضه به عموم مردم و هم برای نشان دادن به صنایع خلاق. دامنه آزاد به بخش مهمی از تقویم فرهنگی لندن تبدیل شده و سازمان دهندگان آن بر این باورند که نمایشگاه امسال بزرگترین و بهترین رویداد بود. امسال بخش تصویر نیز به نمایشگاه افزوده شده بود.

این نمایشگاه همچنین دانشگاه‌های انگلیس و کالج‌های هنری را جذب کرده و زمینه مناسبی را برای هنرمندان فراهم کرد تا آثار خود را عرضه کنند و در محیطی مناسب با سایر همکاران خود تعامل داشته باشند.

بیش از 3 هزار نمایشگاه از 50 دانشگاه پیشرو در سراسر فضای محل برگزاری، برپا شد. بخش تازه دیگری که به نمایشگاه 2016 اضافه شد، معرفی هفتگی جایزه بهترین نمایش بود. هیات داوران متشکل از کارشناسان صنعت خلاق جشن را برپا کرده و جوایز را اهدا کردند.

منبع: اقتصاد خلاق

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد