رکوردشکنی «دیو و دلبر» قبل از اکران!

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی اعلام کرد که تریلر فیلم جدید «دیو و دلبر» که به اقتباس از انیمیشن کلاسیک محصول 1991 ساخته شده است، در 24 ساعت نخست انتشار به رکورد 127.6 میلیون بازدید دست یافت تا از این حیث از رکورد تریلر فیلم‌های «50 طیف خاکستری» و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با به ترتیب 112 و 114 میلیون بازدید پیشی بگیرد.

دیزنی همچنین خبر داد که تریلر این فیلم جدید که ترکیبی از انیمیشن کلاسیک «دیو و دلبر» و تصاویری از فیلم جدید بوده است، 29 میلیون بار در شبکه اجتماعی فیس‌بوک بازدید داشته و هم‌اکنون پربازدیدترین ویدئوی سایت یوتوب نیز هست.

انیمیشن «دیو و دلبر» در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۹۱ توسط کمپانی والت دیزنی اکران شد و توانست چندین جایزه اسکار از اسکار بهترین ترانه و موسیقی را کسب کند.

کارگردانی فیلم جدید «دیو و دلبر» را «بیل کاندون» با فیلمنامه‌ای از «استفن چبووسکی» بر عهده خواهد داشت و «اما واتسون» قرار است به همراه «دن استیونز» در دو نقش اصلی این فیلم بازی کنند.

کمپانی دیزنی که چند سالی است، ساخت فیلم‌های جدید بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک را در برنامه خود قرار داده است هم‌اکنون مشغول مذاکره با «گای ریچی» برای کارگردانی فیلم «علاء‌الدین» بر اساس انیمیشن معروف سال 1992 نیز است. ضمن این که در حال ساخت فیلم «مولان» بر اساس انیمیشن محصول 1998 است و اخیرا نیز برای ساخت فیلم اقتباسی از «شیر شاه»، «پری دریایی کوچک»، «الیور توئیست» و «سفید برفی» را در دستور کار قرار داده است.

فیلم‌های «سیندرلا» و «کتاب جنگل» از این مجموعه اکران شده‌اند که هر دو به فروش خوبی در گیشه سینمای جهان دست یافتند.

طبق برنامه‌ریزی فیلم «دیو و دلبر» را از تاریخ 17 مارس (27 اسفند) اکران می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد