ساخت اثر ماندگار سینمایی «سربازخانه خانم‌ها»

به گزارش فناوری فرهنگی، مهر ماه امسال و در حاشیه برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تولید فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین کلید خورد.

فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» به کارگردانی محسن کیانی به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای زن می پردازد. اثر سینمایی که برای نخستین به موضوع حضور زنان در پاسداری از آرمان‌های جمهوری اسلامی و تجلیل از شهدای زن می‌پردازد.

به گفته برخی منتقدان و فیلمسازان، این فیلم کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمدی اثری ماندگار در تاریخ سینمای ایران خواهد بود و تا یک دهه آینده در عرصه فیلم‌سازی پیشتازی خواهد کرد و مدت‌ها در اذهان مردم باقی می‌ماند.

فیلم« سربازخانه خانم‌ها» مجوز لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان تایید محتوای آثار فرهنگی و هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخذ کرده است.

به گفته کارگردان این اثر سینمایی دفاع مقدس، روند ساخت فیلم به زودی آغاز می‌شود و بیش از 150 بازیگر خانم در آن ایفای نقش می‌کنند.

محسن کیانی در همین خصوص گفت: در حال حاضر در حال رایزنی با 5 تهیه کننده مطرح کشوری هستم و ظرف 72 ساعت آینده تهیه کننده نهایی این اثر مشخص و معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که آثار هنری به دلیل نبود اسپانسر تولید نمی‌شود و فضای سردی هم بر تولید آثار هنری حاکم شده، این فیلم خاص 5 تهیه‌کننده مطرح کشور را به سمت خود کشانده که تمامی 5 تهیه کننده شرایطی خوبی دارند و عصر روز شنبه آخرین جلسه خود را برای تعیین تهیه کننده برگزار خواهم کرد.

کیانی با تاکید اینکه 72 ساعت بعد از آخرین جلسه و بررسی نهایی پیشنهادات بالاخره تهیه‌کننده این اثر ماندگار سینمایی مشخص می‌شود، اضافه کرد: بعد از تعیین تهیه کننده نشست مطبوعاتی با حضور وی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 150 بازیگر خانم در این اثر ماندگار گفت: چند چهره ملی در این فیلم حضور خواهند داشت که البته بیشتر علاقمند به بازیگرسازی و استعداد‌یابی هستیم و اینکه بازیگران و چهره‌های ناشناس در این اثر شناخته و مطرح شوند.

کیانی با تاکید بر ماندگار بودن فیلم سینمایی« سربازخانه خانم‌ها» گفت: با معرفی تهیه کننده، روند ساخت این فیلم در هفته بسیج آغاز خواهد شد و قول می‌دهم اثری ماندگار در عرصه سینما تولید کنم و با احترام آن را تقدیم به شهدای زن میهن عزیزم کنم.

محسن کیانی کارگردانی و نویسندگی آثاری مانند مستند صدای زندگی (طرح ب) به سفارش صدا و سیمای یاسوج، کارگردانی فیلم داستانی سرنوشت، کارگردانی فیلم داستانی بی‌گناه، نویسنده و کارگردان مستند دانای دنا زندگینامه استاد حسین پناهی (مستند برگزیده دانشگاه‌های فرهنگ و هنر تهران سال 91)، نویسنده و کارگردان فیلم داستانی حیا با موضوع ایثار و شهادت (پخش از شبکه دنا و شبکه ملی)، کارگردان فیلم داستانی فانوس،کارگردان فیلم داستانی نسبت با خدا، کسب مدال طلا و تندیس افتخار بهترین فیلمساز فیلم‌های انسان‌دوستانه کشور با فیلم مستند قهرمانان زندگی سال 1395 و … را در کارنامه دارد و می‌تواند اثری موفق و ماندگار را در «سربازخانه خانم‌ها» ارائه کند.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد