خرید جدید سی ان ان برای حضور در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از تک کرانچ، شبکه‌های خبری و رسانه های بزرگ جهان در سال‌های اخیر به حضور گسترده و قدرتمندانه در فضای مجازی علاقه بیشتری نشان داده‌اند و به همین منظور برنامه های موبایلی خاص خود را هم طراحی کرده‌اند، اما خرید شرکت های فناوری توسط آنها سابقه چندانی ندارد.

با خریداری Beme توسط سی ان ان، نیستات آن را در قالب یکی از زیرمجموعه های رسانه ای سی ان ان از نو طراحی خواهد کرد و 11 همکار وی نیز به جمع کارکنان سی ان ان می پیوندند.

Beme با هدف به اشتراک گذاری سریع کلیپ های ویدئویی کوتاه و بدون ویرایش توسط کاربران ابداع شد و هدف از آن پل زدن میان پخش زنده و ویدئوهای آماتوری یا دارای تدوین اندک بود که در یوتیوب توسط کاربران منتشر می شد. نیستات در مورد جزییات توافق خود با سی ان ان و از جمله مسائل مالی آن اطلاع رسانی نکرده است.

Beme اولین بار در تابستان سال 2015 راه اندازی شد و در اولین روزهای فعالیت شاهد نیم میلیون بارگذاری و آپلود روزانه یک میلیون ویدئو بود، اما با کمرنگ شدن استقبال از آن ویدئوهایی در یوتیوب برای جلب توجه کاربران ارسال شد و حالا امید می رود همکاری با سی ان ان استقبال از آن را افزایش دهد.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد