صنعت اسباب بازی عاملی اشتغال زا برای جوانان

به گزارش فناوری فرهنگی،رویا احمدیان عضو کارگروه صنعت اسباب بازی دانشگاه صنعتی شریف  گفت: کارگروه ارزیابی آسیب ها و فرصت های صنعت اسباب بازی به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در بهار سال 94 و با هدف مطالعه نقاط قوت و ضعف، آسیب ها و فرصتهای کارآفرینی در این صنعت تشکیل شد.
وی ثمره تلاش های این کارگروه را تالیف کتاب ” صنعت اسباب بازی ایران؛ فرصت ها، چالش ها ” دانست و افزود: این کتاب برای کسانی که قصد مطالعه و بررسی حوزه بازی و اسباب بازی در ایران را دارند یا می خواهند پیش از اقدام به سرمایه گذاری ورود به بخش های مختلف این حوزه، از آن شناخت و آگاهی جامعی پیدا کنند، گردآوری شده است.
احمدیان با بیان این اینکه اثر فوق با حمایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری تهیه و منتشر شده، اظهار داشت: کتاب فوق که روز گذشته طی مراسمی در دانشگاه رونمایی شد در سه بخش به مخاطبان ارائه می شود.
وی با اشاره به سه بخش کتاب یادآور شد: مروری تاریخی بر صنعت اسباب بازی در ایران و جهان، مصاحبه با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال و تاثیرگذار در حوزه اسباب بازی ایران و تحلیل چالش ها و فرصت های کارآفرینی صنعت اسباب بازی از جمله سه بخش کتاب است که در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

منبع: هوش نیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد