خروس جنگی؛ نخستین بازی دانش بنیان کشور در راه بازارهای جهانی

به گزارش فناوری فرهنگی،خروس جنگی نه ‌تنها نظر مثبت منتقدان و فعالان بازی ایران را به همراه داشت، بلکه توانست با وجود تفاوت های موجود در سطح تولیدات گیم کشور و محصولات موفق خارجی، رقیب قدرتمندی برای بازی های خارجی باشد، به طوری که تاکنون حدود شش میلیون نفر از گیمرهای ایرانی این بازی را تجربه کرده اند.
خروس جنگی، نخستین بازی تولید داخل است که موفق به کسب عنوان محصول دانش بنیان شده است. موفقیت این محصول دانش بنیان، امید تازه ای در بازی سازی کشور ایجاد کرده و موجب ارتقای کیفی و کمی بازی های داخلی شده است.
خروس جنگی با مدل درآمدزایی پرداخت درون برنامه ای، از معدود بازی های ایرانی است که در کسب درآمد و ارتباط با بازار گیم کشور هم موفقیت آمیز بوده است.
حال در تجربه ای نوین، ویرایش جدید این بازی با هدف تسخیر بازار کشورهای خاورمیانه به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی تولید شده است. بر اساس هدف گذاری انجام شده، خروس جنگی از ابتدای دسامبر ۲۰۱۶ ( یازدهم آذرماه ۹۵) در بازار کشورهای عربی و ترکیه توزیع شد و در مرحله بعد، در بازارهای شرق آسیا و آمریکای لاتین نیز توزیع خواهد شد.
انتشار بین المللی خروس جنگی گامی مهم در توسعه بازی های رایانه ای ساخت ایران است که درصورت موفقیت در این عرصه، مسیری جدید و جذاب برای صادرات گیم ایرانی ایجاد خواهد کرد.
شایان ذکر است؛ در طول دو سالی که از عرضه‌ رسمی خروس جنگی می‌گذرد، تیم تولید و پشتیبانی بازی در استودیو بازی سازی مدریک وابسته به شرکت یارا، همواره با به‌ روزرسانی‌های مختلف، پاسخ اعتماد هواداران را داده است؛ اما جدیدترین به‌ روزرسانی بازی در شرایطی عرضه می‌شود که تغییرات بنیادی بسیاری را شامل خواهد شد.
«خروس جنگی» عنوانی در سبک مبارزه ‌ای آنلاین با المان ‌های ژانر نقش‌آفرینی است و از جمله تغییرات بنیادین این نسخه می‌توان به تغییر سیستم مبارزه، اضافه شدن امکانات متفاوت به بخش اتحاد، تورنومنت و داستانی اشاره کرد. ظاهر بازی و رابط‌ کاربری آن نیز به شکلی بی ‌سابقه بهینه شده است و در حال حاضر با رابط کاربری کاملا متفاوتی رو به ‌رو هستیم.

منبع: جامع خبر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد