دولت باید از جشنواره فیلم عمار حمایت کند/ جشنواره عمار یکی از بهترین جشنواره‌های انقلاب

به گزارش فناوری فرهنگی، احد آزادیخواه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت جشنواره فیلم عمار گفت:  جشنواره فیلم عمار یکی از بهترین جشنواره‌هایی است که می‌تواند در توسعه  هنر انقلاب و هنر مقاومت  با نگاه دفاع از از آرمان های انقلاب  و  حمایت از رهبری و دیدگاه‌های ایشان در حوزه فرهنگ  را توسعه بخشد.

وی ادامه داد: اندیشمندان در حوزه هنر انقلابی دور هم جمع شدند و  شبکه موثر انقلابی با رویکرد اسلامی را تشکیل دادند قطعاً دولت باید از این جریان حمایت کند و  با تمام توان پشتیبانی کند که  استعداد هنری انقلابی  ما انشاءالله رشد داشته باشد.

وی درباره برنامه ریزی کمیسیون فرهنگی در رشد و شکوفایی حرکت‌های انقلابی و مقابله با شبکه‌های معاند گفت: کمیسیون فرهنگی در حوزه بودجه ریزی و  اولویت بندی و نظارت تلاش می کند به  شبکه هایی که هنر مقاوم اسلامی راتوسعه بدهند و مردم را از آسیب های اجتماعی، انحرافات فکری و اعتقادی جوان ها مصون بدارد، توجه کند. جدول 17 برای ما بسیار حایز اهمیت است و موسسات فرهنگی و انقلابی همچنین جشنواره عماربخشی از منابع مالی خود را از جدول تامین کند. ما تلاش می کنیم این جدول را احیاء و سرپا نگه داریم تا  بلکه آمار و ارقام مندرج را به حدی برسانیم که بتوانیم شاهد رشدو شکوفایی هنر انقلاب باشیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اولویت ما در کمیسیون فرهنگی ارایه بخشی از بودجه جدول 17 به برگزاری جشنواره عمار در سال 96 است .

منبع: فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد