سامسونگ سرویس های اختصاصی تلویزیون خود را در نمایشگاه CES معرفی می کند

به گزارش فناوری فرهنگی، سامسونگ در نظر دارد تا در نمایشگاه CES 2017، سه سرویس جدید را برای تلویزیون های هوشمندش معرفی کند. سرویس های مورد بحث عبارتند از «ورزش»، «موسیقی» و «تی وی پلاس» که همگی محتوای مورد نیاز کاربر را از طریق پلتفرم اسمارت هاب به نمایش خواهند گذاشت.

نخستین سرویس «ورزش» بوده که در واقع اطلاعاتی در رابطه با تیم های مورد علاقه، زمان و مکان برگزاری مسابقات آنها و نتایج بازی هایشان را به کاربر ارائه خواهد داد. سامسونگ درصدد است تا با گذر زمان، محتوای گسترده تری از طرف شرکت های همکار مانند «ان بی سی اسپورتس» و «یو اف سی» را به سرویس مذکور اضافه کند.

سرویس «موسیقی» به بیننده اجازه جستجو و شناسایی آهنگ در حال پخش از طریق برنامه های تلویزیونی و یا اپلیکیشن های موجود روی تلویزیون را خواهد داد. «موسیقی» از هشت سرویس دهنده از جمله اسپاتیفای، «iHeartradio» و «Nopster» پشتیبانی کرده و ساکنین کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، انگلستان و امریکا به آن دسترسی خواهند داشت.

در پایان لازم به ذکر است که سرویس «تی وی پلاس» قابلیت دسترسی به کانال ها بر پایه IP و محتوای غیر رایگان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. بیننده با استفاده از سرویس مذکور و اتصال تلویزیون به اینترنت قادر خواهد بود تا محتواهای صوتی یا تصویری را هر زمان که خودشان خواستند گوش یا تماشا کنند. این سرویس در کشورهای جنوب شرقی آسیا و هم اکنون در امریکا در دسترس بوده اما کاربران اروپایی برای دسترسی به «تی وی پلاس» می بایست تا آوریل سال آینده منتظر بمانند.

منبع: دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد