در شب سال نوی میلادی بیش از 63 میلیارد پیام توسط واتس اپ ارسال شده است

به گزارش فناوری فرهنگی، واتس اپ که در ماه فوریه سال 2014 به تصاحب فیسبوک درآمد، اعلام کرده است که در شب سال نوی میلادی بالغ بر 63 میلیارد پیام از طریق پیام رسانش ارسال شده است. این رکورد شامل 7.9 میلیارد عکس و 2.4 میلیارد تصویر ویدیویی نیز بوده است.

سرویس مذکور در سال گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران فعال در ماه از مرز یک میلیارد گذشته، با این وجود آمار و ارقام مربوط به شب سال نوی میلادی نسبت به امسال قابل قیاس نبوده است.

کمپانی واتس اپ که هم اکنون در تصاحب غول شبکه های اجتماعی یعنی فیسبوک است در سال گذشته اذعان داشته بود که مجموع پیام های ارسال شده از طریق سرویس واتس اپ و مسنجر فیسبوک، روزانه بیش از 60 میلیارد است. اما اکنون رقم اشاره شده به تنهایی توسط واتس اپ شکسته شده و نشان می دهد محبوبیت این دو کمپانی روز به روز در حال افزایش است.

گفتنیست تلگرام به عنوان رقیب واتس اپ، در روز میزبان حدوداً 12 میلیارد پیام بوده و ماهانه تقریباً 100 میلیون کاربر فعال دارد. به نظر می رسد که روزانه 10ها میلیارد پیام نیز از طریق سرویس iMessage اپل ارسال و دریافت می شود.

سرویس واتس اپ در ماه آوریل 2014 تعداد 500 میلیون کاربر فعال در ماه داشت، رقمی که در آگوست 2014 به 600 میلیون رسید و سپس به آرامی در یک سال پس از آن از مرز 900 میلیون گذشت و در نهایت طبق آخرین آمار ارائه شده در فوریه 2016 تعداد کاربران فعال واتس اپ در ماه به بیش از 1 میلیارد رسیده است.

منبع:دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد