کمیک استریپ به بخش‌های جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی افزوده می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، نخستین جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی در بخش‌های اصلی پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه و بخش‌های جنبی موشن گرافیک، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه، اکران پویانمایی‌های فاخر سینمایی، رویداد رقابتی، تجربی و آموزشی ۷۲ ساعته برای تولید بازی‌های کوچک برگزار می‌شود. همچنین در روزهای باقیمانده به اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره بخش کمیک استریب(داستان مصور) به این بخش‌ها افزوده خواهد شد.

بسترسازی برای فعالیت ظرفیت‌های توانمند در عرصه هنرهای دیجیتال، به اشتراک‌گذاری آموخته‌های عرصه هنرهای دیجیتال با گردآوری و ارائه هدفمند آثار، تلاش برای تحقق و توفیق اقتصاد پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای در کشور با نگاه حمایتی به تولید داخلی در سال اقتصاد مقاومتی و ارتقای سطح دانش و توانایی‌های فنی و گسترش علم و تکنولوژی با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به آثاری با سطح کیفی افزون‌تر، شناسایی ظرفیت‌های شهرستان‌ها و مورد حمایت قرار دادن از جمله اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

از موضوعات جشنواره می‌توان به اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی، اسلامی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و بسیج اشاره کرد.

مرکز هنرهای رقومی بسیج به منظور کمک به توانمندی‌های فکری، ارج نهادن به فعالیت‌ها و حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای دیجیتال اولین جشنواره هنرهای دیجیتال را با شعار هنر پویا؛ رسانه انقلاب اسلامی، اواخر دی ماه سال ۹۵ برگزار می‌کند.

منبع:رسا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد