اطلاعات روز صنعت بازی‌های دیجیتال جهان در یک نشریه

به گزارش فناوری فرهنگی، «گردایه» عنوان فصلنامه‌ای آماری-تحلیلی است که توسط مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) هر سه ماه یکبار و در ابتدای هر فصل منتشر می‌شود.

این فصلنامه آماری-تحلیلی بر گردآوری اطلاعات مرتبط با اکوسیستم بازی‌های دیجیتال از معتبرترین و قابل استنادترین منابع اطلاعاتی دنیا در این زمینه، متمرکز است و از این حیث در کشور بی نظیر است.

در انتشار گردایه، به دو مسئله مهم یعنی رصد و پایش اطلاعات آماری روز صنعت و بازار بازی‌های دیجیتال و حفظ تنوع موضوعات آماری و تحلیلی توجه اساسی شده است.   و در واقع این نشریه منعکس کننده فضای کلی حاکم بر اکوسیستم بازیهای دیجیتالی در دنیا است.

این گزارش رایگان است و تمام علاقه مندان به حوزه پژوهشی و مطالعات بازی‌های دیجیتال می‌توانند از گردایه به عنوان منبعی دقیق و قابل اعتماد برای مطالعات خود استفاده کنند.

مخاطبان در شماره نخست فصلنامه گردایه با آمارهایی در حوزه‌هایی نظیر ورزش‌های الکترونیکی، بازی پرمخاطب پوکمون گو، تبلیغات بازی‌ها، بازار تقریبا نیم میلیارد نفری بازیهای دیجیتال در چین، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده آشنا خواهند شد.

بازیسازان مستقل، سرمایه گذاران، پژوهشگران و دانشگاهیان، سیاستگذاران و علاقه‌مندان به هنر-صنعت بازیهای ویدئویی می‌توانند برای به روز رسانی دانسته های اطلاعاتی خود از گردایه به عنوان منبعی قابل استناد استفاده کنند.

نخستین شماره «گردایه» را اینجا دریافت کنید.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد