رونمایی خودروی لگویی بتمن

به گزارش فناوری فرهنگی، این شاید آخرین باری باشد که شانس دیدن یک محصول این چنینی را داریم. چندی است که شورولت برای نشان دادن نسخه های جالبی از خودروی بت من علاقه نشان داده است. این شرکت با همکاری DS نسخه مشابهی از خودروی بتمن را تماما از قطعات لگو ساخته و در نمایشگاه اتومبیل امریکای شمالی به تصویر کشیده است.

این خودروی افسانه ای 2.1 متر ارتفاع، 5.1 متر طول و 2.81 متر عرض دارد و با نام Lego Batmobile در دیترویت به نمایش در آمده است. این خودرو حاصل کار تیم Cody Rouge Community در مسابقات ساخت لگو است و وزنش به 768 کیلوگرم می رسد.

این تیم برای ساخت Lego Batmobile به 344 هزار قطعه لگو با 17 رنگ مختلف احتیاج داشته و 222 ساعت را صرف طراحی آن کرده است. همچنین ساخت خودرو نیز حاصل 1833 ساعت کار گروهی است. قرار است که پس از این خودروی فوق در فروشگاه های مدل های لگو عرضه خواهد شد. Batmobile فوق دارای یک قاب اصلی 86 فوت مربعی از جنس آلومنیومی است که وزن آن به 128.1 کیلوگرم می رسد. همچنین تایرها نیتروژن خودرو را به 45 کیلوگرم می رساند. جالب این جا است که داخل این خودرو از امکاناتی همچون سامانه بلوتوث تلفن همراه Apple Car Play و Android Auto و اینترنت 4G LTE است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا، جواهر و سکه تهران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد