تاکید مجدد وزیر ارتباطات بر حمایت از کسب‌وکارهای نوپا

به گزارش فناوری فرهنگی، محمود واعظی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های اپراتور سوم در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالاتی که درباره‌ی برخی کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شده بود، اظهار کرد: به نظر ما لازم است دولت از این بخش حمایت کند چرا که هر یک از این شرکت‌ها باعث اشتغال چند هزار نفر می‌شوند. الان یکی از اولویت‌های اصلی دولت بحث اشتغالزایی به‌شمار می‌رود و رییس جمهور نیز در شورای عالی اشتغال تاکید داشتند که وزارتخانه‌ها به شیوه‌ای که می‌توانند اشتغالزایی کنند.

وی همچنین ادامه داد: ما در جلساتی که با وزرای کار و کشور داشتیم به این نکته تاکید کردیم که باید کسب‌وکارهای الکترونیک به رسمیت شناخته شده و مشوق‌هایی نیز برای آنها داشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اعتقاد نداریم که این نوع کسب‌وکارها مانع از فعالیت بخش‌های قدیمی می‌شوند، بلکه کسب‌وکارهای فضای مجازی بازار را بزرگ می‌کند و برهمین اساس ما در حوزه کاری خود برای حمایت از این شرکت‌ها تلاش داریم.

واعظی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به طرح‌های افتتاح شده توسط رایتل اشاره کرد و با یادآوری این‌که یکی از این طرح‌ها مربوط به راه‌اندازی مرکز امنیت می‌شد، افزود: در حوزه دسترسی قطعا نیاز به تقویت زیرساخت‌ها وجود دارد و از سوی دیگر لازم است در حوزه امنیت نیز تلاش‌های لازم صورت بگیرد، چرا که امنیت شبکه و حریم خصوصی مردم از اولویت‌های اصلی ما به‌شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد