نشست پویانمایی “رهایی از بهشت” در جشنواره فیلم فجر

به گزارش فناوری فرهنگی،  آخرین نشست پرسش و پاسخ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به انیمیشن «رهایی از بهشت» به کارگردانی علی نوری‌اسکویی اختصاص داشت که با حضور اصحاب رسانه در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

در این نشست علی نوری‌ اسکویی تهیه‌کننده و کارگردان، سید وحید اولیایی تهیه‌کننده، مسعود حمزه‌ای مدیر تولید، آرش قاسمی صداگذار، پانته‌آ رهنمون و کتایون اعظمی صدا بازیگران این انیمیشن حضور داشتند.

در ابتدای این نشست پانته‌آ رهنمون با اشاره به اینکه شانزده سال است در حوزه انیمیشن و سینما به طور تخصصی، فعالیت می‌کند، بیان کرد: متاسفانه به انیمیشنی که اولین بار در دنیا از دو سیستم ساخت در کنار هم برای یک کار سینمایی بلند استفاده کرده و برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران وارد بخش مسابقه جشنواره شده است، با دقت بیشتری مورد توجه قرار می‌گرفت و کاش قدر هنرمندانی را که چهار سال از زندگی‌شان را پای آن گذاشته‌اند، می‌دانستند. معتقدم این انیمیشن سرشار از دقت و ظرافت است، موسیقی متن آن با احساس آدمی بازی می‌کند و تصاویر آن گویا است.

کتایون اعظمی نیز گفت: گله‌ام از این است که اگر فیلمی از اساس درخور نبوده است، چرا به بخش مسابقه پیدا کرده و بعد رفتاری این‌چنین با آن می‌شود. یک انیمیشن برای اولین بار به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر امسال راه پیدا کرده است، اما آن را نادیده می‌گیرند. «رهایی از بهشت» در ایران یک اتفاق کم نظیری است.

منبع: تگ

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد