جف بزوس: به کمک اسپیکر اکو صنعت موسیقی رشد عظیمی را تجربه خواهد کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، صنعت موسیقی در چند سال اخیر به طور مداوم در حال کاهش درآمدهای خود بوده است، اما جف بزوس مدیرعامل کمپانی آمازون باور دارد که ابزارهایی چون اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت می توانند جهشی بزرگ را در این صنعت رقم بزنند.

او معتقد است هرقدر که استفاده چنین گجت هایی در میان کاربران رواج پیدا کند، درآمد فعالان بازار موسیقی نیز رو به افزایش خواهد گذاشت. بزوس می گوید: «رشد عظیم بعدی صنعت موسیقی از دورن خانه ها شکل خواهد گرفت.»

از دیدگاه بزوس، ابزارهایی چون اسپیکرهای اکو و دستیارهای صوتی هوشمندی مثل الکسا می توانند تجربه گوش کردن به موسیقی را از هر زمانی ساده تر و بی دردسر تر سازند، در نتیجه تعداد بیشتری از افراد و به دفعات بیشتر رو به شنیدن موسیقی در شرایط مختلف خواهند آورد.

«اگر کاری را آسان تر کنید، مردم بیش تر آن را انجام می دهند.»

به عنوان مثال بررسی های جدید آمازون نشان می دهد که دستیارهای صوتی می توانند پروسه تصمیم تا اجرای یک قطعه موسیقی روی گجت های شخصی را از ۵ دقیقه به ۵ ثانیه کاهش دهند. چرا که برای شنیدن یک موسیقی خاص لازم است تا کاربر به سراغ دیوایس خود رفته، در میان آرشیوی بزرگ نام خواننده و سپس آلبوم مورد نظر را یافته و اقدام به اجرای قطعه دلخواه خود نماید، در حالی که به کمک دستیارهای صوتی همه این پروسه را می توان با بیان یک جمله به انجام رساند.

علاوه بر این ها، برای صدور فرامین صوتی نیازی به دست کشیدن از کار فعلی خود ندارید. بنابراین تنها کافیست تا اراده کنید و سپس به موسیقی دلخواه خود حین انجام کار بپردازید.

همین عوامل باعث می شود که معاون مدیرعامل و سرپرست تیم «Amazon Music» باور داشته باشد که ما در حال حاضر در آستانه عصر طلایی موسیقی قرار گرفته ایم. شاهد این مدعا نیز نموداری است که نشان می دهد گوش کردن به موسیقی دومین کاربرد پرتکرار اسپیکرهای اکوی آمازون به شمار می آید.

منبع:دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد