فیلم‌های جدید را در کدام سینماها ببینیم؟

به گزارش فناوری فرهنگی، از امروز ساعت 17:00 سینماها کار خود را پس از برگزاری جشنواره فیلم فجر آغاز می‌کنند و با بازگشایی سینماها سه فیلم جدیدبر پرده سینماها خواهد آمد.

«مبارک» فیلم رئال انیمیشن ساخته محمدرضا نجفی امامی  است  که داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال، با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه ای را آغاز می کنند.

در این فیلم الناز شاکردوست نقش اصلی آن را برعهده دارد و سینماهای آزادی،زندگی، کورش،شاهد، شکوفه، فلسطین، کارون، میلاد و ناهید در تهران به نمایش در می آید. این فیلم در شهرهای مشهد(هویزه)، گرگان (عصر جدید) نیز اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «ماحی» ساخته داود خیام داستانی اجتماعی را روایت می‌کند. داستان این فیلم که بر اساس اتفاقات واقعی است، بین سال های 91 تا 92 می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام «ماحی» است. شرایطی که بازگو کننده معنای کلمه ماحی است که از آن به معنای محوکننده یا نابودکننده یاد می شود.

این فیلم در پردیس ملت، چارسو، زندگی، کورش، شکوفه و هویزه مشهد به نمایش در آمد.

 فیلم سینمایی «جشن تولد» ساخته عباس لاجوردی داستان خانواده سوری را روایت می‌کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام «رقیه» است این شب و جشن آنها مصادف می‌شود با حمله تکفیری‌ها به دمشق و حرم حضرت زینب(س) که باعث می‌شود این خانواده شیعه به همراه همسایه اهل سنتشان از خانه به سمت محل امنی فرار کنند و مقصدشان حرم امن حضرت زینب(س) است، در این مسیر با دو ایرانی که برای زیارت به اتفاق خانواده آمده‌اند آشنا می‌شوند، زمانی در جنگ ایران و عراق در خرمشهر از شهرشان دفاع می‌کردند در مسیر رسیدن به حرم در بین راه به یک کلیسا پناه می‌برند و در مسیر اتفاقاتی برای این گروه رخ می‌دهد.

این فیلم در سینماهای آزادی، کورش و شاهد به نمایش در می آید.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد