نسخه اندرویدی «سفر جنجالی» تا اسفند عرضه می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بنیسی، مجری طرح از عرضه نسخه اندرویدی بازی دوبعدی و ارزشی «سفر جنجالی» در اوایل اسفندماه امسال خبر داد و گفت: «سفر جنجالی» عنوان رسمی‌ترین بازی دیجیتالی تولید شده به منظور معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد.

وی این تمدن را متشکل از روستا و شهرهایی دانست که هر یک از آنها دارای اماکن متعددی هستند و داستان پر مخاطره‌ای در آن روی می‌دهد و ادامه داد: این محصول ارزشی پس از انتشار نسخه رایانه‌ای آن در عید سعید فطر امسال و با فاصله زمانی 6 ماه از تولید نسخه‌ رایانه‌ای، تولید شده و اکنون آماده عرضه به بازار است.

داستانی، با بیان اینکه این بازی بر روی سیستم‌عامل اندروید قابل اجرا است، اظهار کرد: قرار است این بازی در فروشگاه‌های عرضه نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، ایران‌اپس، مایکت و همچنین وبگاه این بازی عرضه شود.

به گفته وی، این تیم تحقیقاتی تاکنون موفق به تولید و تهیه 3 محصول با نام‌های «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و «سفر جنجالی» و دریافت جوایز و مقام‌های استانی، ملی و بین‌المللی شده است.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد