سود یک میلیارد دلاری بازی کلش رویال!

به گزارش فناوری فرهنگی، بازی‌های موبایلی را نمی‌توان دست کم گرفت و هر از گاهی شاهد یک عنوان بازی موبایل هستیم که سود سرشاری را راهی جیب سازنده آن می‌کند، بازی کلش رویال نیز یکی از همین عناوین است، جالب است بدانید بازی کلش رویال یک میلیارد دلار عاید سوپرسل کرده است!

 بازی کلش رویال یک میلیارد دلار عاید سوپرسل کرده است!

سال گذشته میلادی، سال جالبی برای صنعت بازی‌های موبایل بود. در این سال پوکمون‌گو توانست با نوآوری و خلاقیت و به کمک فناوری واقعیت افزوده، سود میلیاردی را راهی جیب سازندگان خود کند. سازندگان بازی معروف کلش آو‌ کلنز نیز با ساخت بازی کلش رویال توانستند به بزرگان صنعت موبایل ثابت کنند موفقیت آنها اتفاقی نبوده و سوپرسل واقعا کار خودش را بلد است، این امر باعث شد تا کلش رویال نیز جای خود را در بین بازی‌های یک میلیارد دلاری باز کند.

سوپرسل به جای اینکه زمان خود را با ساخت و توسعه چندین بازی مختلف تلف کند، سه سال وقت گذاشت و کلش رویال را توسعه داد. این امر باعث شد تا کلش رویال پس از راهی شدن به بازار راه کلش آو کلنز را دنبال کند و به یکی از سود‌آورترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود.

جالب است بدانید، سوپرسل در حال حاضر نیز بیکار ننشته است و در حال کار مشغول کار بر روی یک بازی جدید است، البته با توجه به وسواسی که از سوپرسل سراغ داریم، انتظار می‌رود عنوان پرطرفدار بعدی سوپرسل یکی دو سال دیگر راهی بازار شود.

کلش آو کلنز حدود ۵ سال پیش معرفی شد، کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که این بازی دقیقا زمانی راهی بازار شد که گوشی‌های همراه هوشمند نیز در حال افزایش محبوبیت در بین کاربران بودند و این امر به عنوان یکی از دلایل موفقیت کلش‌ آو کلنز به حساب می‌آید. در نهایت این را هم بد نیست بدانید که شرکت فنلاندی سوپرسل تنها ۲۱۳ نفر کارمند دارد اما فروش کلش آو کلنز و همچنین کلش رویال باعث شه است تا سوپرسل به عنوان یکی از پردرآمدترین شرکت‌های فنلاندی شناخته شود.

منبع:گذارنیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد