نامه سرگشاده 170 گروه در مورد بی‌طرفی اینترنت در آمریکا

به گزارش فناوری فرهنگی، انجمن آزادی‌های مدنی آمریکا و بنیاد جبهه الکترونیک از جمله امضاکنندگان مهم این نامه می گویند باید قوانین فعلی در این زمینه حفظ شوند. زیرا این قوانین باعث می شود اینترنت موتور محرکه فرصت هایی برای همگان باشد.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا که در این زمینه سیاست گذاری می کند حامی بی طرفی اینترنت نیست و قصد دارد قوانین فعلی در این زمینه را تغییر دهد. این امر به شرکت های فناوری بزرگتر امکان می دهد با پرداخت پول بیشتر پهنای باند و مشتریان بیشتری به خود اختصاص دهند و شرکت های کوچک تر را به حاشیه برانند.

همچنین با تغییر این قوانین نظارت بر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت برای تضمین دسترسی برابر و با کیفیت یکسان به خدمات اینترنت کاهش یا خاتمه می یابد.

نامه یاد شده خطاب به آجیت پای رییس جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ارسال شده که حامی ترامپ و جمهوری خواهان است. در بخشی از این نامه آمده است: تداوم بی طرفی اینترنت برای تداوم رشد آمریکا و تضمین دسترسی به ابزار توانمندسازی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی ضروری است.

با تغییر در این قوانین ترافیک اینترنت هم به طور یکسان به افراد و شرکت ها اختصاص نمی یابد و بررسی نحوه ادغام شرکت های مختلف فناوری با یکدیگر با هدف جلوگیری از رفتار انحطارطلبانه آنها در بازار خاتمه می یابد.

منبع:فارس
کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد