کنسرت‌های پاپ در سال آینده به برج میلاد بازمی‌گردند

به گزارش فناوری فرهنگی، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد در نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروز 96 گفت: جشنواره «نوروزگار» طی 8 سال گذشته با استقبال بسیار خوب هموطنان روبرو بوده است. امسال هم قرار است در زیرگذر برج میلاد به عنوان نقطه ورودی مخاطبان ویژه برنامه‌های میدانی، سرود آیینی، نمایش، موسیقی اقوام و کارناوال‌های عمونوروز وخداحافظی ننه سرما اجرا شود.

درویش‌پور در ادامه به برگزاری کنسرت در برج میلاد پرداخت و گفت: از سنوات گذشته برج میلاد میزبان کنسرت‌ها بوده و در این مورد اولویت ما با کنسرت‌های آیینی و فاخر بوده است امسال هم در قالب برنامه نوای بهار شاهد برگزاری کنسرت‌های پاپ در برنامه نوروزگار خواهیم بود .

مدیرعامل برج میلاد درباره استمرار برگزاری این اجراها در سال جدید تاکید کرد: همه تلاش ما تامین سلیقه‌های مختلف در بین مخاطبان موسیقی است. ما هیچ خط‌کشی و تفکیکی در انتخاب کنسرت‌‌ها نداریم و سلیقه مردم برای ما مدنظر است و از همه گروه‌های موسیقی که مردم نسبت به آن‌ها اقبال دارند؛ در برنامه‌هایمان استفاده می‌کنیم. این اجراها مدتی ست که در برج آغاز شده و قطعا سعی‌مان براین است که برگزاری اجراهای موسیقی در بخش های مختلف اعم از پاپ، سنتی، ارشی و آئینی، ایرانی و تلفیقی در سال جدی هم در برج میلاد تداوم داشته باشد.

جشنواره نوروزی کنسرت‌های پاپ در برج میلاد در فروردین ماه امسال در برج میلاد با حضور چهره هایی چون محسن یگانه، فرزاد فرزین، گروه پالت و… برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم


کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد