” گپ” پیام‌رسان ایرانی با 446 هزار مشترک در کشور

به گزارش فناوری فرهنگی،  دکتر مهدی انجیدنی در سمینار پیام‌رسان ایرانی ” گپ” که در هتل میثاق مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پیام‌رسان گپ، نرم‌افزاری مشابه واتس‌آپ و تلگرام است که محتوای ایرانی و موردعلاقه‌ی مردم را در بخش‌های مختلف تولید و بومی‌سازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌رسان گپ پس از یک دوره‌ی سه‌ساله‌ی تولید، از فروردین سال گذشته به‌طور آزمایشی شروع به کارکرده، ادامه داد: این پیام‌رسان از دی ماه سال گذشته به‌صورت رسمی در اختیار مشتریان قرارگرفته است و به 446 هزار مشترک سرویس‌ می‌دهد که 226 هزار مشترک ایرانسلی و 224 هزار مشترک همراه اولی هستند.
مدیر شرکت توسعه سامان پیام‌رسان ” گپ”عنوان کرد: پیام‌رسان گپ جزو پیام‌رسان‌هایی است که باهدف پوشش دادن انواع مشترکین و انواع پلت فرم‌های مختلف برای اندروید، آی او اس، وب و غیره درحال‌توسعه است.
انجیدنی با بیان اینکه روزانه چهار هزار نفر عضو جدید به این پیام رسان می‌پیوندند، افزود: روزانه 383 محتوای جدید به‌روزرسانی می‌شود که تاکنون 20 میلیون مرتبه دیده شده و 264 هزار بار ل پسندیده شده است. امیدواریم در سال جدید ثبت‌نام‌ها سرعت گیرد و میزبان تعداد بیشتری از مشترکین باشیم.
وی افزود: در سال جدید، گپ بر روند تولید فنی ادامه می‌دهد و هر دو هفته یک بار امکانات جدیدتری در اختیار مشترکین قرار می‌دهد؛ علاوه بر این سیاست خود را بر دو مسیر کلی، ایجاد کسب و کار نوپا به‌عنوان بستر اشتغال‌زایی و خدمات‌دهی به افراد، قرار داده است.
مدیر شرکت توسعه سامان پیام‌رسان ” گپ” عنوان کرد: در پیام رسان گپ، 142 سرویس محتوای ارزش افزوده تولید شده است و از شرکت‌های مختلف حدود 34 هزار تولیدی توسط گپ ایجاد شده است که تفاوت اصلی آن با تلگرام آن است که سرویس‌ها هویت دارند، شرکت‌ها معتبر و دارای مجوزند و هیپگونه شایعه یا کذبی وجود نخواهد داشت.
انجیدنی بیان کرد: تاکنون تیم پشتیبانی گپ به 171 هزار سوال کاربران پاسخ داده‌اند. 225 پک استیکر را تولید کرده که شامل 6 هزار و 500 استیکر مورد تایید است؛ تولید استیکرها موضوعی بوده و طبق مناسبت‌های فرهنگ ایرانی پک جدید استیکرها ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون بیش از 24 میلیون پیام و 498 هزار فایل، بین مشترکین گپ ارسال و دریافت شده است که تفاوت این پیام رسان با دیگر پیام رسان‌ها نگه‌داری دائمی این محتوا برای مشترکین است.
انجیدنی گفت: در لحظه 20 هزار نفر در حال اتصال و کار با پیام رسان گپ هستند.33 هزار کانال در پیام رسان گپ توسط مشترکان آن ساخته و مدیریت می‌شود و همچنین 15 هزار گروه ساخته شده است. فعال‌ترین مشترک پیام رسان تاکنون 76 هزار پیام ارسال کرده است.

منبع: ایسنا


کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد